Hea teenindus konkurentsieeliseks (juhtidele)

Trüki

Bookmark and Share

Ajal, mil paljud firmad pakuvad sarnaseid teenuseid ja tooteid, on aina olulisemaks konkurentsieeliseks oskuslik teenindamine.

Oskusliku teenindamise alla ei käi pelgalt teenindaja käitumine kliendiga – silmast-silma, telefoni või meili teel. Oskuslik teenindamine on läbimõeldud protsess, mis koosneb pisidetailidest.

Ei ole mõtet koolitada teenindajaid teenindama, töötada välja teenindusstandardeid, nõuda tervitamist ja naeratamist, kui seda ei toeta teeninduskontseptsioon, pakutavate toodete ja teenuste kvaliteet, teenindusruum jm. olulised detailid.

Vajalik on anda teenindajale tunne, et tema töö on väärtuslik, tema on väärtuslik, panna teda hindama iseennast ja oma ametit, anda talle head tööriistad ja luua toetavad süsteemid!

Image

"Kõik suured asjad koosnevad väikestest ja väikesed veel väiksematest.

Hea eine oskab valmistada see, kes teab, millised ained kokku panna või see,

kes oskab teiste poolt kokku pandud  asju õigesti kasutada"

~Katrin Aedma~

 

~Katrin Aedma~

Lisainfo ja tellimine:

E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

Smile E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

Viimati uuendatud 07. aprill 2015