16.12.2010 Goa lennujaam ja merekarbid

Trüki

Bookmark and Share

Kell 13.10 näitab Jaani TM varjus +29. Mõnusalt soe. Täna jõudis kohale esimene otselend Tallinnast. Poja ka. Läksime Joonasele lennujaama vastu. Huvitav oli vaadata, et nüüd on lennujaama pakikandjad nii agaraks läinud, et haaravad uksest väljuva inimese kohvri sangast lausa kinni ja tahavad niimoodi

endale leiba teenida. Väga pealetükkiv. Reisijad teadmatusest, mida teha, kaitsesid kiivalt oma vara. Helepruuni pluusiga pakimehed üldjuhul aitavad teie kohvrid lihtsalt bussini viia ja selle eest ootavad nad loomulikult tasu. Igaüks ise otsustab, kui palju, kuid 1 euro oleks minu arust piisav. Koduteel sõime tee ääres kookospähklit ja otsime merekarpe.

Kui vee roheline kookos on täis ülitervislikku ja siin lausa hädavajalikku (pidurdab sooltes bakterite paljunemise) kookosvett e Hollywoody iluvett, siis karvaga kaetud helepruunid pähklid on täis eelkõige valget kookoseliha. Oskuslikult koorib onu pähkli, raiub katki, laseb kodust väitsa tuua ja urgitseb selle musta väitsaga meile maitsvat kookoseliha. Eelistan teise poole pähklist lihtsalt kotti pista ja kodus edasi urgitseda.

Näitasime Joonasele natuke pealinna, Mapsa tee peal käisime taimetoidu restoranis söömas ja külastasime tuledesäras templit. merekarbid

Koju jõudes puhastasin merekarbid. Kuna noaotsaga ükshaaval kuutemümment karpi avada ei tahtnud, panin karbid veega keema, lisasin natuke soola. Keetsin mõne minuti ja kui karbid suud lahti tegid, kallasin vee ära, lasin jahtuda ja koukisin eluka karbist välja. Nii palju vaeva ja nii vähe tulemust! Homme vaaritan edasi. Lähedal diskoteegis on DJ õhtu. Kohutav. Tuleks tal ometi uni... Netiühendus on pea olematu...