12.09.2014 - tagasiside raamatukogutöötajate teeninduskoolituselt

Trüki

Bookmark and Share

Osalejate tagasiside 12.09.2014 toimunud Katrin Aedma teeninduskoolitusele raamatukogu töötajatele teemal positiivse keskkonna loomine enesearengu kaudu.

1.Mis väga meeldis? Miks?

  • Oli väga mõnus ja huvitav kuulata, väga ladus esitlus, head elulised näited. Igapäevased teadmised, mida ei oska ise teadvustada, said nii lihtsalt ja lõbusal moel hoopis selgemaks. Väga asjakohane, püüan õppust võtta! Püüan saadud teadmisi ka praktiliselt ellu viia.
  • Väga meeldis mulle lektor, väga muljetavaldav isiksus ja hea oskus oma teadmisi edasi jagada ning teda oli hea kuulata ja kaasa mõelda.
  • Meeldis, et kogu päevast sai väga optimistliku, positiivse ja innustava laengu. Sain kinnitust, et mõttel on ikka väga suur jõud ja et kõik saab alguse iseendast ning olen oma teekonnal valinud õige raja.
  • Tore oli, et sai väga palju praktilisi nõuandeid, mida on võimalik ka kohe enda ja teiste peal järele proovida.
  • Meeldis see, et koolitus toimus mõnusas, vabas õhkkonnas. Kogu aeg sai ise kaasa mõelda ja saadud info nö endast läbi lasta ja enda peal proovida. Hetkekski ei olnud igav, nagu vahel mõnel koolitusel juhtub.
  • Väga hea lektor, vahetu, pani kõik vabalt kaasa mõtlema. Andis tohutult positiivset energiat, tahet kuuldut kõigile edasi jagada. Tekkis tunne, et ei olegi probleeme, mida ei saaks rääkides lahendada. Ka kollektiiv oli paraja suurusega, enamus tuttavad.
  • Meeldis positiivse ellusuhtumisega, temperamentne koolitaja. Loeng oli tempokas, kaasatud olid ka osalejad. Ei olnud pikka paigalistumist. Teema oli väga huvitav. Saadud teadmised saab ära kasutada oma töös.
  • Väga meeldis lektor, kes oli huvitav, emotsionaalne ja pani kuulama ja muidugi ta nägi imekena välja, hea kuulata ja vaadata.
  • Teema oli hästi valitud ja sain teadmisi, mis mul enne puudusid.
  • Kõige enam läks mulle südamesse ja pani mõtlema filmiklipp pimedast mehest.
  • Olen nõus väitega, et tänapäevane koolitus peaks pakkuma kuulajatele emotsionaalset naudingut ning olema lõbus, see võimaldab edasiantavat infot paremini vastu võtta. Head koolitused õpetavad midagi nii organisatsiooni kui ka isikliku elu jaoks. Kõike seda meie koolitus pakkus.

2. Mis üldse ei meeldinud? Miks?

  • Mis mulle üldse ei meeldinud, sellist olukorda lihtsalt ei olnud.
  • Sellist asja ei olnudki, mis ei meeldinud
  • Mõtlesin selle küsimuse üle kohe tükk aega, aga ei oska tõesti midagi negatiivset välja tuua :)
  • Sellist asja, mis üldse poleks meeldinud, ei olnudki. Tegelikult tulin ma sellele koolitusele väikese eelarvamusega, sest olen Katrini koolitusel korra osalenud - nii umbes 15 aastat tagasi. Mäletan, et siis mulle ei meeldinud. Kõike oli kuidagi liiga palju minu jaoks. Aga seekord olin meeldivalt üllatunud. Küllap on Katrin koolitajana õppinud ja arenenud ja ega minagi pole enam see sama inimene, kes tookord.
  • Ei ole harjunud kohtade vahetusega, samas on see hea võte kõigiga tutvumiseks, tekitab elevust.
  • Midagi ebameeldivat ei oska välja tuua
  • Ei ole kohe põhjust millegi üle nuriseda, õhku oli vahepeal vaja, aga see lahendati ka ära, ei nurise.
  • Oleksin pidanud rohkem märkmeid tegema. Mõned asjad kipuvad juba ununema.

3. Kas soovitaksid teistele?

  • Selliseid koolitusi võiks olla rohkem ja kindlasti oleks kasu kõigile sõltumata sellest, mis ametit keegi peab. Nii et soovitan kõigile
  • Jah, ikka!
  • Soovitan loomulikult
  • Soovitaksin kindlasti teistele ka! Ise jagan saadud teadmisi vestluse kaudu!
  • Soovitan kindlasti ka teistele.
  • Juba soovitasin teistele lektorit, meie kõrval asuvasse lasteaeda.
  • Olen igati rahul ja ootan järgmist koolitust!
Viimati uuendatud 20. september 2014