Minikoolitus: Kirjaliku suhtluse nipid ja meilietikett

Trüki

Bookmark and Share

Meili teel suhtlemisel kehtivad omad viisakusreeglid just nii nagu tavasuhtluseski. Neid viisakusreegleid nimetatakse - meilietikett. Me ei tea enne, kui oleme ennast harinud, kas me järgime väljakujunenud meilietiketti.
Iga teadlik suhtleja võib koheselt ära tunda võhiku.
Treeningu põhirõhk on meilivahetuse psühholoogilisel aspektil – kuidas kirjutada hästi mõjuv ja korrektne kiri ning meilietiketil – millal, kuidas, ja kellele, milline meil saata.

Sellest, millises toonis ja millisel viisil inimesed kirju saadavad sõltub nii nende endi kui ka organisatsiooni maine. Osta lihtne ja kiire abivahend - väike meilietiketi käsiraamat Virtuaalse Suhtlemise Kultuur. Mida ma peaksin teadma meilietiketist?

Meilisuhtluse põhimõtted (e meilietikett) kehtivad kõigis teistes kirjalikes suhtluskanalites (post, faks) ja neid saab üle kanda ka suulisesse suhtlemisesse. Koolitaja Katrin Aedma on meilisuhtluse spetsialist, kes selle teemal palju esinenud ja kirjutanud. Loe artikleid

 

Eesmärk: Osalejad on teadvustanud enda poolt kirjutatud kirja psühholoogilise mõju ja mõistnud, kuidas on võimalik diplomaatiliselt ja inimlikult tulla välja ka rasketest olukordadest. Osalejad on teadvustanud meilietiketi põhimõtted.
 

 

Metoodika: Treening on interaktiivne ja üles ehitatud praktilise töö vormis.

Firmasisese koolituse puhul on oluliseks lisaväärtuseks sarnase arusaamise ja stiili saavutamine firmast väljuvatele kirjalikele sõnumitele.

Image

"Ei loe mitte see, mida sa kirjutad, vaid see, kuidas sinust aru saadakse! 

Me ei tea, mida me ei tea, seni kuni me ei tea, et me seda ei tea!"

~Katrin Aedma~

Viimati uuendatud 08. juuni 2016