Kuidas köita kliente suurepärase teenindusega

Trüki

Bookmark and Share

15.11.2005

Kuidas köita kliente suurepärase teenindusega?

Toimumise koht

Tallinna Õpetajate maja

Korraldaja

Äripäeva Seminarid

Osalejad

125 osalejat. Ettevõtete juhid, klienditeenindus juhid, personali-, müügi- ja turundusjuhid ning inimesed, kes tegelevad klienditeenindajatega ja on seotud klienditeenindusega.

Esinejad

Ajaloolane Jüri Kuuskemaa; Frens Catering Tartu esinduse juht Ene Seidla; Transcom Estonia teenindusjuht Kaie Trump; TNS Emor ärikonsultant Ülle Pärnoja; CVO Grupi rendi ärisuuna juht Meelis Trumberg; Politseiameti politseipeadirektori asetäitja Erki Nelis; KA Konsultatsioonid juhataja, konsultant, treener ja Arengufirma Invicta koostööpartner Katrin Aedma; Restoranide Gloria ja Egoist omanik Dimitri Demjanov
  1. Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid juhataja, konsultant, treener ja Arengufirma Invicta koostööpartner
  2. Kuidas vältida tüüpilisi "ämbreid" klienditeeninduses? 
  3. - Kas on olemas üheseid reegleid? Mis ühele mõnu see teisele piin.
- 3 olulisemat "ämbrit" Eesti teeninduses - juhtide hoiak, tagasiside võtmise oskus, lisamüük.
Viimati uuendatud 09. veebruar 2014