Suurepärase klienditeenindaja edu saladused (Haapsalus) |
![]() |
Aeg: 04.06.2004 Lisaväärtuse müükKaupade ja teenuste pakkumine ületab juba ammu nõudluse ning midagi müües peame pakkuma ka nn lisaväärtust. Katrin Aedma vahendusel tuleb juttu sellest, mis on lisaväärtuse müük. Mis on lisaväärtuse müügi võtmeküsimuseks. Kuidas kliendid meid tajuvad ja mida sellest peaks teadma. Müüja eneseväljenduse mõju ümbritsevale keskkonnale. Kuidas mõjutab tulemust meie kõnestiil, hääl, välimus, kehakeel ja hoiak. Praktilised nõuanded: kuidas kliendi ootusi ja vajadusi välja selgitada ja teadvustada ka kliendile endale; kuidas reageerida kliendi poolt esitatud pretensioonile ja kaebusele; kuidas arendada oma väljendusoskust ja häält.
|
|||
Viimati uuendatud 05. aprill 2007 |