Toimumiskoht: Reval Hotel Olümpia konverentsikeskus. Lisainfo Hea Teeninduse kodulehel.
Põhiteema: EFEKTIIVSUS TEENINDUSES
13.15 Kuidas kirjalike teadete abil teenindusruumis saavutada klientide maksimaalne tähelepanu?
Katrin Aedma, www.Kakonsultatsioonid.ee juhataja
Katrin
Aedma, kes on tuntud kui teeninduskvaliteedi nõustaja ja töötanud
teenindussfääris 15 aastat, räägib sellest, millele tähelepanu pöörata,
kui soovime klientidele edastada kirjalikke teateid ja suuniseid teenindusruumi
kasutades.
Peamised küsimused, millele saab vastuse:
millal ja milleks üldse kasutada teateid teenindusruumis?
milline inimene teadet märkab ja kuidas saavutada maksimaalne tähelepanu?
milline peaks olema korrektse teate sisu ja emotsionaalne toon?
kuhu teated asetada, kuidas neid kujundada?
|
Viimati uuendatud 09. oktoober 2008 |