Seminarid Kakonsultatsioonid http://localhost/archive/seminaridel-osalemine/index.html Wed, 07 Sep 2016 18:22:15 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management et-ee 14.o4.2oo9 Raamatupidajate Päev http://localhost/archive/14.o4.2oo9-raamatupidajate-paev.html http://localhost/archive/14.o4.2oo9-raamatupidajate-paev.html III Raamatupidajate Päev. Korraldaja: Raamatupidajate Koolituskeskus RAKS. Teemaks raamatupidaja kui inimene.  Vaata programmi siit. Koht: Tallink Spa & Conference Hotel.

15.35 MILLINE ON ARUKAS JA STRESSIVABA VIRTUAALNE SUHTLEMINE?
Katrin Aedma, koolitus- ja konsultatsioonifirma KA Konsultatsioonid juhataja

Paneme praktikasse eelmiste esinejate õpetussõnad ja vaatame lõbusate harjutuste abil meilietiketti inimliku suhtlemise poole pealt. Analüüsime peamiseid ohukohti virtuaalsel suhtlemisel, kus emotsioone saab väljendada vaid emotikonide, tähesuuruse ja kirjavahemärkidega. Räägime sellest, mis on 24. tunni reegel, milline on asjaliku ja toreda ning tüütu ja koleda meili vahe. Analüüsime seda, kas meie endi meilid on kirjutatud toetavas või süüdistavas kõnestiilis. Vaatame, miks on virtuaalne suhtlemine üks trikiga asi ja millist kasu saab meilietiketist teadlik käituja.

Katrin Aedma on koolitus- ja konsultatsioonifirma KA Konsultatsioonid juhataja, koolitaja, konsultant, lektor ja vabakutseline ajakirjanik. Tema peamiseks koolitusvaldkonnaks on isiksuse arendamine - suhtlemine iseenda ja teistega ning suurimaks armastuseks teeninduspsühholoogia. Katrin Aedma on särav isiksus, kes on tuntud kaasava koolitusstiili ja lihtsa eneseväljenduse poolest. Mitmete artiklite ja Äripäeva Kirjastuse raamatute: TeenindusKäsiraamat ja ArendusKäsiraamat kirjutamise kõrval, on Katrin Aedma raamatu: Virtuaalne suhtlemiskultuur. Mida ma peaksin teadma meilietiketist? autor. Koostöös psühholoog Toivo Niibergiga on ilmumas huvitav, õpetlik ja kohati siivutu kroonikalaadne suhtepsühholoogia käsiraamat "Mina ja Mehed".

 

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Mon, 23 Mar 2009 15:21:52 +0000
26.o3.2oo9 Raamatupidajate Maksukonverents http://localhost/archive/26.o3.2oo9-raamatupidajate-maksukonverents.html http://localhost/archive/26.o3.2oo9-raamatupidajate-maksukonverents.html 26.o3.2oo9 Nordic Hotel Forum ruumides Tallinna Konverentside ja Raamatupidamis- ja maksuportaali koostöös Raamatupidajate Maksukonverents. Vaata programmi siit

14.30 – 15.00

Meilietikett ehk tehnikad meililaviiniga edukaks ja viisakaks toimetulekuks
Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid koolitaja-konsultant
Meili teel suhtlemisel kehtivad omad viisakusreeglid just nii nagu tavasuhtluseski. Me ei tea enne, kui oleme ennast harinud, kas me järgime väljakujunenud meilietiketti. Iga teadlik suhtleja võib koheselt ära tunda võhiku. Meilisuhtluseski on omad nipid, kuidas vähema ajaga rohkem jõuda. Testime, millised suhtlejad oleme, vaatame üle 10 peamist enesejuhtimise võtet aja planeerimisel ja peamised eksimused.

 

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Mon, 23 Mar 2009 14:55:23 +0000
05.11.2008 Indias koolitamas http://localhost/archive/05.11.2008-indias-koolitamas.html http://localhost/archive/05.11.2008-indias-koolitamas.html 05.11.2008 viis Katrin üksi läbi Indias JCi maailmakongressil (WC 2008) kolme tunnise koolituse rahvusvahelisele publikule (ca 40 osalejat)

Koolituse teema: Busy but in Shape & Happy! Fotod eelmisest koolitusest Hollandis 2007 aasta suvel ja info selle koolituse kohta siin.  

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Seminaridel osalemine Wed, 08 Oct 2008 18:42:47 +0000
15.10.2008 Hea Teeninduse Päev teeninduse juhtidele http://localhost/archive/15.10.2008-hea-teeninduse-paev-teeninduse-juhtidele.html http://localhost/archive/15.10.2008-hea-teeninduse-paev-teeninduse-juhtidele.html Toimumiskoht: Reval Hotel Olümpia konverentsikeskus. Lisainfo Hea Teeninduse kodulehel.

Põhiteema: EFEKTIIVSUS TEENINDUSES

13.15 Kuidas kirjalike teadete abil teenindusruumis saavutada klientide maksimaalne tähelepanu?
Katrin Aedma, www.Kakonsultatsioonid.ee juhataja

Katrin Aedma, kes on tuntud kui teeninduskvaliteedi nõustaja ja töötanud teenindussfääris 15 aastat, räägib sellest, millele tähelepanu pöörata, kui soovime klientidele edastada kirjalikke teateid ja suuniseid teenindusruumi kasutades.

Peamised küsimused, millele saab vastuse:
Smile millal ja milleks üldse kasutada teateid teenindusruumis?
Smile milline inimene teadet märkab ja kuidas saavutada maksimaalne tähelepanu?
Smile milline peaks olema korrektse teate sisu ja emotsionaalne toon?
Smile kuhu teated asetada, kuidas neid kujundada?

 

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Mon, 01 Sep 2008 01:18:22 +0000
08.05.2008 Seminar: Kuidas koostada müügikirja. http://localhost/archive/08.05.2008-seminar-kuidas-koostada-muugikirja.html http://localhost/archive/08.05.2008-seminar-kuidas-koostada-muugikirja.html Toimumiskoht Radison SAS konverentsikeskus. Info: Äripäeva seminar

Koolitaja Katrin Aedma [KA Konsultatsioonid] teema:

SmilePraktiline workshop: Kuidas teadmisi praktikas rakendada?

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Fri, 25 Apr 2008 01:51:18 +0000
29.-30.03.2008 TööturuMess "TööTurg 2008" http://localhost/archive/29.-30.03.2008-tooturumess-tooturg-2008.html http://localhost/archive/29.-30.03.2008-tooturumess-tooturg-2008.html Toimus Saku Suurhallis Info: TööturuMess

Koolitaja Katrin Aedma [KA Konsultatsioonid] teemad laupäeval 29.märtsil:

Smile Eneseotsija Esmaabi!
Smile Endale sobiva ja meeldiva töö leidmise põnev protsess ja toetavad hoiakud.

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Sun, 10 Feb 2008 22:43:26 +0000
22.11.2007 BürooTöö juhtimise konverents http://localhost/archive/22.11.2007-burootoo-juhtimise-konverents.html http://localhost/archive/22.11.2007-burootoo-juhtimise-konverents.html Toimus hotellis Euroopa.

Katrin Aedma on kogemustega teeninduskvaliteedi nõustaja, koolitus- ja konsultatsioonifirma KA Konsultatsioonid juhataja...edasi võid lugeda siit. Katrini teema:

Smile "Virtuaalse suhtlemise kultuur: Efektiivne ajakasutus ehk tehnikad meililaviiniga edukaks & viisakaks toimetulekuks"

 

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Mon, 15 Oct 2007 00:16:55 +0000
07.11.2007 IX Teenindajate ArendusSeminar http://localhost/archive/07.11.2007-ix-teenindajate-arendusseminar.html http://localhost/archive/07.11.2007-ix-teenindajate-arendusseminar.html 07.11.2007 RahvusRaamatukogus IX Teenindajate ArendusSeminar.

Teema: Kliendi soovide ümber kujundamise kunst.
Smile Katrin Aedma teema "Klient nõuab üht, kuid minul on pakkuda muud. Mis teha?" Teema jäi silma ka Ärapanija saate tegijatele Tongue out Vaata: 21.10.2007 Ärapanija


 

 

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Sun, 14 Oct 2007 23:32:13 +0000
21.08.2007 Äripäeva Seminar http://localhost/archive/21.08.2007-aripaeva-seminar.html http://localhost/archive/21.08.2007-aripaeva-seminar.html Hei!

Katrin esines 21.08.2007 Äripäeva seminaril "Mõjusa Müügipakkumise Mudel". Seminar oli kõigile, kel huvi, kuidas pidada kirjavahetust ja teha müügipakkumisi, mis on korrektsed nii kirjakeeleliselt, psühholoogiliselt kui ka juriidiliselt. Seminar oli praktiline stiilis: Learning by doing. Esinejad igavat loengut ei pidanud! Kõik said ise kogu protsessi läbi teha ja kaasa töötada.

Smile Loe lisainfot siit Smile

Cool Vaata pilte ja ettekandeid siit Cool

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Seminaridel osalemine Tue, 07 Aug 2007 23:59:31 +0000
Kuidas köita kliente suurepärase teenindusega http://localhost/archive/kuidas-koita-kliente-suureparase-teenindusega.html http://localhost/archive/kuidas-koita-kliente-suureparase-teenindusega.html

15.11.2005

Kuidas köita kliente suurepärase teenindusega?

Toimumise koht

Tallinna Õpetajate maja

Korraldaja

Äripäeva Seminarid

Osalejad

125 osalejat. Ettevõtete juhid, klienditeenindus juhid, personali-, müügi- ja turundusjuhid ning inimesed, kes tegelevad klienditeenindajatega ja on seotud klienditeenindusega.

Esinejad

Ajaloolane Jüri Kuuskemaa; Frens Catering Tartu esinduse juht Ene Seidla; Transcom Estonia teenindusjuht Kaie Trump; TNS Emor ärikonsultant Ülle Pärnoja; CVO Grupi rendi ärisuuna juht Meelis Trumberg; Politseiameti politseipeadirektori asetäitja Erki Nelis; KA Konsultatsioonid juhataja, konsultant, treener ja Arengufirma Invicta koostööpartner Katrin Aedma; Restoranide Gloria ja Egoist omanik Dimitri Demjanov
  1. Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid juhataja, konsultant, treener ja Arengufirma Invicta koostööpartner
  2. Kuidas vältida tüüpilisi "ämbreid" klienditeeninduses? 
  3. - Kas on olemas üheseid reegleid? Mis ühele mõnu see teisele piin.
- 3 olulisemat "ämbrit" Eesti teeninduses - juhtide hoiak, tagasiside võtmise oskus, lisamüük. ]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Seminaridel osalemine Thu, 22 Mar 2007 23:46:57 +0000
X Heade ideede päev http://localhost/archive/x-heade-ideede-paev.html http://localhost/archive/x-heade-ideede-paev.html

25.08.2005

X Heade ideede päev: TIPUS AINULT PROFESSIONAALID

Toimumise koht

Rocca Al Mare koolimaja, Tallinn

Korraldaja

Tallinna Konverentsid

Osalejaid

54

Esinejad

Janno Seeder (J.S. Seeder Konsultatsioonid); etiketikonsultant Maaja Kallast; Katrin Aedma (KA konsultatsioonid, arendusfirma Invicta) ning Janne Kerdo (Tallinna Majanduskool). Päevale lisas toonust joogatreener Leena Tölpt.

X heade ideede päeval käsitletud teemad: meilisuhtluse erinevaid mureküsimusi ja häirivaid tegureid. Räägime meilietiketi põhimõtetest tuues välja 15 meilimise põhitõde; tutvustame koosolekute protokollimise põhireegleid; räägime, kuidas võtta ettevõttes vastu külalisi; kuulame, millist mõju avaldab sekretäri käitumiskultuur organisatsiooni mainele; kuidas luua feng shui põhimõtete järgi oma ettevõtte kontoris motiveeriv töökeskkond...

Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid tegevjuht ja treener, arendusfirma Invicta treener
Teema: 15 meilimise põhitõde

Arutlesime koos selle üle, millised on meilisuhtluses esinevad mureküsimused ja miks meid üks või teine asi häirib. Rääkisime meilietiketi põhimõtetest tuues välja 15 meilimise põhitõde – sh leidsime vastused järgmistele küsimustele: Kas on vahet suurtel ja väikestel tähtedel? Kuidas siis olulist rõhutada, kui suuri tähti ei või kirjutada? Millisele aadressiväljale ja kelle aadress kirjutada ehk millal kasutada cc-d ja bcc-d? Mis juhtub siis, kui ma meilile ei vasta või teen seda siis, kui tuju tuleb? Kui mulle ei vastata, mis siis teha? Kas Reply-ga vastates kustutada eelmine kiri ära?

Igale osalejale oli kingiks lektor Katrin Aedma poolt kirjutatud raamat ´Virtuaalse suhtlemise kultuur, kus on juttu nii kirjaliku suhtluse eelistest, ametikirja vormistamise reeglitest kui ma meilietiketist üldiselt.

Moderaator

Hellar Bergmann, vabakutseline näitleja; Tele 2 saatejuht, lavaliikumise õpetaja

]]>
Seminaridel osalemine Thu, 22 Mar 2007 23:48:30 +0000
II Teenindajate Arendusseminar: Tee vahetu ja pingevaba teeninduseni http://localhost/archive/ii-teenindajate-arendusseminar-tee-vahetu-ja-pingevaba-teeninduseni.html http://localhost/archive/ii-teenindajate-arendusseminar-tee-vahetu-ja-pingevaba-teeninduseni.html

27.04.2005

II Teenindajate Arendusseminar: Tee vahetu ja pingevaba teeninduseni

Toimumise koht

Uniquestay hotell, Tricky Antsu kõrts
Paldiski mnt 1

Korraldaja

Tallinna Konverentsid

Osalejad

57

Esinejad

Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid / Invicta; Signe Israel, Sampo Pank; Karneliia Press, Meta-Profit; Magit Järva, Margus Alviste, MTÜ Meistrite tee; Kristiina Tinn, Rimi Eesti Food AS

Jätkuseminar veebruaris toimunud I Teenindajate Arendusseminarile: Kliendi kultuuritaust kui hea klienditeeninduse hirmufaktor´.
Keskenduti nõustavale/konsulteerivale teenindamisele, avati selle olemus ja eesmärgid ning jagati soovitusi, kuidas nõustavas teenindussituatsioon tulemuslikult mõlemat osapoolt rahuldavat ehk win-win tulemust luua.

EKSPERIMENT "ERISTUV TEENINDUS"
Kuidas ma teeninduselamusi otsimas käisin?
MTÜ Meistrite Tee
Margus Alviste, Margit Järva, Katrin Aedma

INTERAKTIIVNE TÖÖTUBA "Kas raske klient või kogenematu teenindaja?"
Katrin Aedma
Inimesed on erinevad, see on teada asi, mille üle ei tasu pikalt diskuteerida, samas, kuivõrd me me inimeste erinevust arvestame? Kas meie käitumine muutub vastavalt inimesele, kellega suhtleme? Kas meie teenindusstandardid on üles ehitatud arvestades erinevaid inimtüüpe või on meie teenindusruumis arvestatud sellega, et erinevatel klientidel domineerivad erinevad mõttemudelid - visuaalsed, auditiivsed või kinesteetilised? Kas selle erinevusega info vastuvõtmisel on arvestatud ka meie teenindus- (müügi-)protsessis?
J.W. Goethe on kunagi ilusasti öelnud igihalja mõttetera: "Ei piisa sellest, et teatakse - teadmisi tuleb ka rakendada. Ei piisa sellest, et tahetakse - tuleb ka vastavalt tegutseda."
Koostöös leidsime vastused neile küsimustele ja vaatasime, kuidas siis tegutseda nii, et oma teadmisi inimest erinevustest rakendada. Igaüks sai jagada kogemust, küsida küsimusi ja leida uusi ideid, mida igapäevatöös eksperimenteerida parema tulemuse saavutamiseks.

Moderaator

Kristiina Tinn, Rimi Eesti Food AS koolitusspetsialist

]]>
Seminaridel osalemine Thu, 22 Mar 2007 23:50:24 +0000
IV Teeninduskonverents http://localhost/archive/iv-teeninduskonverents.html http://localhost/archive/iv-teeninduskonverents.html Aeg: 17.10.2004 
Teema: KALLISTAMINE – Kiirtee LOJAALSE JA KASUMLIKU KLIENDINI
Toimumise koht: Radisson SAS hotell Tallinn 
Korraldaja: Tallinna Konverentsid 
Osalejad: 90 osalejat, vt ka http://www.tallinnakonverentsid.ee/?id=137
Esinejad: Jack Mitchell - peaesineja, raamatu "Kallista oma kliente" autor, Piret Rauk, Ahti Puudersell, Jüri Vlassov - Pärnu Teater Endla näitlejad, Mart Kirsipuu - Gowri International Eesti AS, Dimitri Demjanov restoranidest Gloria ja Egoist, Leela Lilleorg Estonian Air asepresident, Kaie Trump Transcom Estonia OÜ teenindusjuht, Indrek Saul - KPMG konsultant; Mait Marran - Balti Logistika arendusjuht, Rudo Puks -Kopra Turismitalu peremees, Anneli Tali - Roosisaare Kaubamaja asutaja, Mati Ruul - EBS Juhtimiskoolituse Keskuse juhtiv õppejõud
Kuraator: Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid juhataja, arengufirma Invicta treener ja konsultant 

Suurendamiseks klikka pildil.
{gallery}teeninduskonverents{/gallery}

]]>
Seminaridel osalemine Thu, 22 Mar 2007 23:53:22 +0000
Sügise suurseminar http://localhost/archive/sugise-suurseminar.html http://localhost/archive/sugise-suurseminar.html
22.09.2004

Sügise suurseminar

Toimumise koht

Maailmakaubanduse Konverentsi saal WTC Tallinn

Korraldaja

Addenda koolitus + konsultatsioonid

Osalejad

15 osalejat. Õpetajad, personalijuhid, teenindajad jt. http://www.addenda.ee

Esinejad

Piret Tamberg, AS PMS Tallinna tootejuht, TPÜ kommunikatsiooni ja avalikud suhted magistrand. Igor Mang, astroloog. Harri Ints, Kaitsejõudude peapsühholoog

Katrin Aedma , Mainori Kõrgkooli ja arengufirma Invicta ning KA Konsultatsioonid treener ja konsultant 

Vaid 7 punkti ja elurõõm.
Muutused ja muutumine. Hoiakud ja valikud. Me oleme kõik erinevad - mõtleme erinevalt, tunneme erinevalt jne. Kui me teadvustame teise erinevust, siis oskame sellega arvestada ja läheneme talle temale sobival moel.

]]>
Seminaridel osalemine Fri, 23 Mar 2007 00:04:45 +0000
Hea Teeninduse Päev IV http://localhost/archive/hea-teeninduse-paev-iv.html http://localhost/archive/hea-teeninduse-paev-iv.html Aeg: 28.09.2004
Toimumise koht: Saku Suurhallis Tallinnas 
Korraldaja: Konverentsikeskus, Anneli Kaljurand 
Osalejad: Ligi 950 osalejat - teenindajad, teenindusjuhid, vt ka http://www.konverentsikeskus.ee
Esinejad
Janika Kuusik, personalidirektor, Tallinna Kaubamaja; Alice Lugna, välissuhete- ja personaliosakonna juhataja, Tööturuamet; Eda Mölder, psühholoog-koolitaja, Laudare Erakooli direktor; Signe Vesso,  treener ja konsultant, Dictum Koolitus; Anu Õun treener-koolitaja Inscape Koolitus; Ekke Lainsalu; Agne Kurrikoff Eesti Tantsuagentuurist; Katrin Aedma, Arengufirma Invicta treener, KA Konsultatsioonid juhataja

]]>
Seminaridel osalemine Fri, 23 Mar 2007 00:05:24 +0000