Katrin Aedma koolitused ja noustamine Kakonsultatsioonid http://localhost/archive/uued/index.html Wed, 07 Sep 2016 18:22:24 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management et-ee RituaaliRoosid http://localhost/archive/rituaaliroosid/index.html http://localhost/archive/rituaaliroosid/index.html RituaaliRoosid on taaskasutataval tehnikal käsitööna valmistatud imeilusad roosikesed. Tegemist on edasiarendusega süüteroosist.

RituaaliRoos

Materjaliks on tavaliselt munakarbid ja küünlavaha (parafiin). Üldjuhul on need punased või rohelised - oleneb eelkõige munakarbi värvusest.  Uhke välimuse tarbeks lisatakse vahel ka sädelust. Käsitööle kuluv aeg on pikk ja materjal küllaltki kallis, sest kui tavalisele süüteroosile kasutatakse vähe parafiini, siis RituaaliRoosi puhul kasutatakse seda u 4 korda rohkem - pööratakse tähelepanu toote välimusele ja põlemise ajale.

 

RituaaliRoose kasutatakse näiteks jaanitulel

Jah, neid roose võib kasutada ka lihtsalt süütamiseks. Enamasti on nende abil võimalik süüdata üsna märjad puud. Tasub varuda jaanipäevalõkke süütamiseks ja jaanitulel müümiseks/ kasutamiseks, sest jaanitule ajal on rituaalide tegemine üks paljudest tegevustest.

 

RituaaliRoosi kasutatakse puude süütamisel kaminas/ lõkkes/ pliidi all. Ei pea kasutama kogu roosi korraga, kui ei tehta rituaali või ei soovita silmailu. RituaaliRoosi saab kasutada ka rannaliival ja muudes välitingimustes, kui ei ole läheduses kergestisüttivaid esemeid/ materjali ja ei ole suur tuul.

 

Roos pannakse tuulevaiksele kohale, kus soovitakse teda põletada. Verandal näiteks mittesüttivale alusele (taldrik vms). Süüdatakse tikuga. Astutakse eemale jälgima. Roos põleb kuni 10 minutit ja kuni 10 cm kõrguse leegiga. Järele jääb imeilus tuharoos!

 

Vabanemine piiravatest uskumustest, isikutest, mõtetest, muredest

Kui soovitakse kasutada roosi rituaalil, siis näiteks üks rituaal, millega vabastatakse end painavatest mälestustest või segavatest sõltuvustest, vajab sellist toimetamist:

1) teed vaimsel tasandil vajaliku otsuse (otsustan suhte lõpetada ja inimese lahti lasta)

2) teed toetavad tegevused füüsilisel tasandil (pakid kokku inimesega seotud mälestusesemed, saadad nad inimesele vms, koristad ja tuulutad toad, teed puhatustuse näiteks salvei või kadakasuitsuga, kustutad inimese telefoninumbri oma telefonist jne)

3) kirjutad paberile (või roosi küljes olevale sildikesele), mlles soovid vabaneda (antud näite puhul võib kirjutada: "Kallis, X ... inimese/ looma/ linnu nimi. Ma olen  tänulik, et Sa olid minu elus. Nüüd lasen lahti kõik, mis on Sinuga seotud! Olen tänulik, olen vaba ja see on nii!") Võib ka lihtsalt kirjutada: ülekaal, negatiivsed mõtted, kurbus jms, millest soovitakse vabaneda. Kuigi võiks ju kõik korraga kirjutada, on rituaali mõju tugevam, kui iga isik ühe korraga tegeleb ühe teemaga!

4) keerad paberi rulli ja paned RituaaliRoosi õielehtede vahele

5) süütad roosi mõnest õielehest (mitte paberist)

6) jälgid roosi, kuni nii paberitoru kui roos on põlenud

7) jätad tuha tuulele laiali kanda või segad tuha ise laiali (nb! ei puhu seda laiali oma hingeõhuga!)

 

Kui grupp soovib koos rituaali teha ja iga osaleja jaoks isiklikku roosi ei ole, siis võib ühe roosi õielehtede vahele panna mitme inimese paberirullikesed.

 

Kui soovitakse rituaali ajal ka sääskedes vabad olla, siis tasub enne, kui roos põlema panna, õielehed üle pihustada tõrva, sidrunheina, lavandli või mõne teise õliga, mida sääsed ei salli.

 

Soovin RituaaliRoose osta või tellida!

RituaaliRoose on võimalik osta laatadelt jt üritustelt, kus me idamaa. com rändkaupluse Indiskaja Modaga ringi rändame või siis Indiskaja Moda kauplusest.

RituaaliRoose on võimlik tellida suuremates kogustes, kas siis panedamata või pakendatult, sildistatuna või ilma. Rituaaliroosi sildil on kirjas, mis see on ja kuidas kasutada. Teisele sildi küljele saab kirjutada omapoolse pühenduse. Soovi korral võib tellida ka täiskomplekti - rituaaliroos, mis on pakendatud koos rituaaliks vajaliku paberilehe, pliiatsi ja selgitusega. Pakendatakse rituaaliroosid tsellofaani, mis annab talle pidulikkust ja läbi mille on roos ka nähtav.

 

Eritellimusi tehakse ainult kogustest alates 20 roosi ja saadetakse kohale postiga, Tallinna piires tuuakse kohale või siis saab roosid kätte näiteks Indiskaja Moda kauplusest. Tellimiseks ja lisainfo saamiseks kirjuta meile palun meilile: info@idamaa.com.

Täname!

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Uued Sun, 29 Apr 2012 07:42:57 +0000
Arendavat koostööd ja... http://localhost/archive/arendavat-koostood-ja/index.html http://localhost/archive/arendavat-koostood-ja/index.html ...EDUKAT AASTAT 2O1O! Siin Sulle kingituseks Unistuste Täitumise Retsept Cool

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Uued Sat, 26 Dec 2009 17:59:12 +0000
Mobiil mõjub lapsele nagu alkohol http://localhost/archive/mobiil-mojub-lapsele-nagu-alkohol/index.html http://localhost/archive/mobiil-mojub-lapsele-nagu-alkohol/index.html http://blog.kaitseomatervist.ee/mobiil-mojub-lapsele-nagu-alkohol/
Stina Eilsen
Tarbija24

micrim child mobilephone.jpg
Euroopa Parlament mõistab värske otsusega hukka lastele mõeldud mobiilid, kuna need võivad rikkuda lapse tervise, samas on Eesti lapsed Euroopa kõige aktiivsemad telefonikasutajad.

Tallinna Lasnamäe üldgümnaasiumi kolmandas klassis õppiv üheksa-aastane Maiken Mätas sai mobiiltelefoni lasteaia viimases rühmas. «Telefoni ostsime talle selleks, et saaks õhtuti üksi kodus oleva lapsega paremini ühendust,» räägib lapse ema Evelin Mihelson.

Mihelson usub, et telefoni kasutamisel võib olla terviseriske, kuid seni kuni selle mõju täpselt ei teata, kaalub turvatunne, et laps on kättesaadav, võimalikud riskid üles. «Muidugi ma muretsen lapse tervise pärast, aga seetõttu ongi talle selgeks tehtud, et niisama ei lobiseta,» ütles ta.

Eesti paistab silma väikeste mobiiliomanike rohkusega – mitte üheski teises Euroopa riigis ei ole nii palju kuue- kuni kümneaastaseid telefonikasutajaid kui Eestis, selgus hiljutisest Eurobaromeetri uuringust.

Tallinna Tehnikaülikooli emeriitprofessori Hiie Hinrikuse sõnul on aga mobiiltelefoni kahjulik mõju väikestele lastele kindlaks tehtud. «Seetõttu on lastele mõeldud telefonide müügikampaaniad täiesti ebaeetilised,» rõhutas Hinrikus.

Euroopa Parlament võttis eelmise aasta 19. detsembril vastu elektromagnetväljade kiirgust puudutava otsuse, kus muu hulgas mõistetakse otseselt hukka lastele mõeldud mobiilid ning kampaaniad. Otsuses viidatakse mõjukale ja põhjalikule Interphone˙i uuringule, kuhu oli kaasatud 12 riiki.

Lastele jäägu lauatelefon

Uuringu tulemused näitavad mobiiltelefonide ja vähi seost, kiirgus mõjutab uuringu andmetel süljenäärmeid, kuulmisnärvi ning peaaju. Seetõttu rõhutab uuringu juht Elisabeth Cardis, et lapsed peaksid mobiili kasutama vaid hädavajadusel ning helistama pigem lauatelefoniga.

EMT avalike suhete juht Kaja Pino ei pea lastetelefonide müügikampaaniat ebaeetiliseks, kuna see ei olevat suunatud koolieelikutele. «Lisaks võimalikele terviseriskidele puudub lastel varasema mobiilikasutuse järele ka reaalne vajadus, sest eeldatavalt pole laps varem ju iseseisvalt tegutsemas ega täiskasvanu järelevalveta,» sõnas Pino.

Tagajärjed aastate pärast


Hinrikuse töörühm on ainsana Eestis uurinud mobiiltelefoni mõju tervisele. Uuringud näitavad, et mobiiliga rääkides tekib ajus samalaadne reaktsioon nagu alkoholi tarbimisel. Silmanähtavaid joobetunnuseid see ei põhjusta, kuid tagajärjed võivad avalduda aastate pärast.

«Kujutage ette, kui annate lapsele päevas pitsi veini või viina – momendil ei juhtu temaga midagi, eksperimendi tulemus selgub alles hiljem,» kirjeldas Hinrikus piltlikult tulemusi.
Eestis vastutab mobiili tekitatud mitteioniseeriva kiirguse eest tervisekaitseinspektsioon. Sama ameti füüsik Jaan Mell sõnas, et kuigi Eestis ei ole otseseid piiranguid laste mobiilikasutusele, ohustab kiirgus lapsi siiski enam.

«Mida noorem laps, seda mõjutatavam on ta välisfaktoritest, sealhulgas kiirgusest,» tõdes Mell. Ta soovitas soetada lapsele võimalikult uue telefoni, sest vanemate mudelite kiirgus on tugevam.

Kõige tugevam on kiirgus hetkel, kui mobiili ühendust oodates vastu kõrva surume. «Siis tuleks telefoni kõrvast mõni sentimeeter eemal hoida,» õpetas Mell.

Liikmesriigid on asunud laste mobiilikasutust piirama. Soome kiirguskaitsekeskus (STUK) andis jaanuari alguses välja juhtnöörid, mis laste mobiiliga helistamist piiravad. Selle asemel soovitatakse lastel saata pigem tekstisõnumeid, õppida kasutama käed-vabad-seadet ning helistades võimalikult lühidalt rääkida.

Ka Inglismaal ja Prantsusmaal on sisse seatud piirangud, Lyoni linnas ei soovitata lastel kuni 12. eluaastani üldse mobiili kasutada.
Mobiili kasutades
• Väldi helistamist halva leviga alal
• Väldi kasutamist aladel, kus signaal on nõrk, kuna see sunnib telefoni lisama ülekandevõimsust
• Väldi helistamist liikuvas sõidukis: autos, ühissõidukis, rongis
• Kui telefon otsib ühendust, hoia seda kõrva äärest kaugemal
• Kasuta käed-vabad-seadet
• Rääkimise asemel saada sõnumeid
• Piira kõneaega, võimalusel helista lauatelefoniga
Allikas: Soome kiirguskaitsekeskus, tervisekaitseinspektsioon

]]>
k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Uued Mon, 15 Jun 2009 23:37:23 +0000
Kasulikud enesesisendused http://localhost/archive/kasulikud-enesesisendused/index.html http://localhost/archive/kasulikud-enesesisendused/index.html USK
Ma usun helgesse tulevikku! Ma olen siia ellu tulnud elu nautima!
Ma usun, et igaüks on unikaalne ja eriline!
Ma usun, et alati  on olemas väljapääs ja iga lõpp on millegi algus!
Ma usun, et kõik on hästi ja läheb aina paremini!
Ma usun, et kui ma midagi ei saa kohe, siis saan selle siis, kui on minu jaoks õige aeg!
Ma usun, et kui millestki ilma jään, siis selleks, et on midagi paremat tulemas!
Ma usun, et kui juhtub midagi ebameeldivat, siis juhtub minu jaoks parim ja mind hoiti millestki veel halvemast – kui ma ei mõista seda kohe, siis selgub see hiljem!

VABADUS
Minu elus on minimaalselt sõltuvusi.
Kui miski tekitab kroonilise ebamugavustunde, siis teen tööd selle nimel, et segavast tundest vabaneda!
Ma ei reageeri, ma valin! Mul on alati vähemalt 2 valikut!
Ma ei pea siin ilmas mitte midagi tegema! Kui ma midagi teen, siis selleks, et tahan midagi saada. Mind huvitab selle tegevuse tagajärg! Ma ei pea triikima pesu, ma tahan sirgetes riietes käia! Ma ei pea end pesema, ma tahan olla puhas! Jne...

ARMASTUS
Ma armastan iseennast ja teisi!
Ma luban teistel olla need, kes nemad on ja luban endal olla see, kes ise olen. 
Ma olen armastatud ja hoitud – ma ei pea midagi tõestama ja armastust välja teenima!
Ma hoolin iseendast – annan endale aega puhata ja elust rõõmu tunda!
Ma armastan oma keha ja tean, et mulle on antud siia ellu ainult ÜKS keha – minust sõltub see, millises seisundis see on.

TÄNULIKKUS
Ma olen tänulik selle eest, mis mul on!
Ma olen tänulik iseenesele – oma kehale, igale liikmele, mis mind teenib!
Ma olen tänulik selle eest, mis mulle antakse! Keegi ei pea midagi minu jaoks tegema!
Smile Antakse neile, kes oskavad tänulikud olla!

KASULIKUD HARJUMUSED
Ma hoolitsen oma välimuse eest!
Ma armastan liikuda ja teha mõõdukalt sporti!
Ma söön tasakaalustatult ja tervislikult!
Mul on alati aega enda jaoks - ma oskan puhata ja lõõgastuda!
Ma oskan lihtsalt olla ja nautida viljakat mitte-midagi tegemist!
Ma mõtlen ja räägin sellest, mida ma tahan ja saan teha, mitte sellest, mida ei saa!
Ma pean arvet selle üle, mis mul on, mitte selle üle, mida mul ei ole!
Ma EI pinguta elada, ma elan!
Smile Alguses kujundame meie endale harjumused ja siis kujundavad harjumused meid!

TEADLIK ENESE VAATLEMINE
Ma olen teadlik oma tujudest!
Ma olen teadlik oma ihadest!
Ma olen vaatleja, kes suunab enese sisemised minad oskuslikult – õrnalt, kuid kindlalt koostööd tegema!
Läbirääkimistel iseendaga kehtivad samad põhimõtted, nagu suhetes teistega. Näiteks, kui me ei pane enda erinevatele minadele piire ja ei kehtesta end, siis nad kasutavad meid ära. Kui me iseendale jõuliselt vastu hakkame, siis tekitame konflikti. Kui me iseendale midagi keelame, siis me tekitame selle järgi himu.
Smile Olen ise oma elu arhitekt ja tõmban ligi just seda, millele keskendun!
Smile Olles harmoonilises vibratsioonis heade sündmustega, tõmban neid oma ellu!
Smile Olles kuri, kurb, kade jne on mul negatiivne vibratsioon – tõmban negatiivset!

- Huvitavad artiklid
- Katrin Aedma looming

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Wed, 07 Nov 2007 00:43:00 +0000
11.10.2007 Intervjuu Postimehes http://localhost/archive/11.10.2007-intervjuu-postimehes/index.html http://localhost/archive/11.10.2007-intervjuu-postimehes/index.html  

 

 

Kombekas e-kiri on lühike ja lahendusega
23.10.2007 00:01
Nelli Pello, Postimees
Elektroonilise suhtlemise teevad viisakaks kiire vastamine, kirja lühidus ning positiivne hoiak.

Image
KA Konsultatsioonide treener-konsultant Katrin Aedma näitab e-kirja, mis on koostatud vastavalt etiketinõuetele. Foto: Marina Puškar


KA Konsultatsioonide treener-konsultant Katrin Aedma tõdeb, et paljud Eesti organisatsioonid ei ole e-kirja etiketiga kursis. Seda näitab tema sõnul vähene huvi vastavate koolituste vastu. Aedma aga kinnitab, et e-kirja vormistus on oluline, sest see peegeldab ettevõtte kultuuri. «Kui firmast saadetakse välja oskamatu sõnakasutusega negatiivne e-kiri, annab see organisatsiooni kohta oma sõnumi,» ütleb ta.

Eeskujulikuks näiteks toob Aedma riiklikud asutused, kus on kokku lepitud reeglites, kuidas elektroonilistele kirjadele vastata ning kui kiiresti seda teha. «On väga vahva, kui kõik organisatsioonist välja tulevad kirjad on ühte nägu: ühtne pöördumine, blankett, lõpuvormel ja kindlasti sõnakasutus. Ka automaatne teatis kontorist eemal oleku kohta võiks olla samasuguse vormistusstiiliga,» räägib Aedma.

Vastamiseks 24 tundi


Hea e-kiri on tema sõnul võimalikult lühike, sisaldades kontsentreeritud infot ning vajadusel linke ja manuseid. Vastamisel soovitab ta saadud kiri jätta alles. «Kui kogu kiri ära kustutakse ja nädala pärast tuleb vastus «Jah, olen nõus», ei pruugi saaja kohe mõista, millest jutt,» selgitab Aedma.

Üks sagedasemaid kohti, kus naise sõnul libastutakse, on e-kirja pealkiri. Nimelt näeb hea tava ette, et subjekti rida kirjeldab kirja sisu, mitte ei ütle «Tere». «Kui saadetakse infot lennupiletite kohta, siis sobib pealkirjaks «Lennupiletite info»,» toob koolitaja näite.

Aedma sõnul tuleks etiketi kohaselt e-kirjale vastata 24 tunni jooksul. Kui aga vastamiseks läheb kauem aega, on viisakas ootajat sellest teavitada. «Viisakas on öelda, et kiri on kohal, selle eest tänada ja öelda, millal võib vastust oodata. E-suhtlus on nagu tavaline suhtlemine. Kui mulle öeldakse tere, ütlen ju tere vastu, mitte ei pööra selga,» toob Aedma võrdluse.

Tema sõnul võiks e-kirjas kasutada rohkem positiivsemat tooni, pakkudes probleemile lahendusi. «Selle asemel et kirjutada «Meil ei ole võimalik teile seda tuba broneerida, sest hotellitoad on täis», võiks kirjutada «Hea meelega broneerime teile toa alates järgmisest nädalast, sellel nädalal võite pöörduda sinna ja sinna»,» selgitab Aedma. Samuti soovitab ta võimalikult vähe kasutada sõnu nagu «kahjuks», «sunnitud», «peame».

Emotikonid vaid sõpradele

Kuigi e-kiri annab võimaluse sõnumit parandada, soovitab Aedma send-nupule vajutamisega viivitada. «Kuna kehakeelt asendavad e-kirjas ainult emotikonid ja teatud lisasõnad, on sellest väga lihtne teisiti aru saada, kui sõnumiandja plaanis,» nendib ta.

Kalvi mõisa müügi- ja turundusjuht Birgit Videvik koostab toimekamatel päevadel mitukümmend e-kirja. Ärikirju kokku seades peab ta silmas head tava. «Kasutan stampalguseid ja -lõppe, nagu «Lugupidamisega» ja «Tervitustega»,» ütleb Videvik. Emotikone ehk tundemärke kasutab ta üksnes siis, kui suhted adressaadiga on pikaajalised ja omamehelikud.

Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen, kes saadab päevas umbes 25–40 tööga seotud e-kirja, püüab järgida elementaarseid väljakujunenud viisakus- ja etiketinõudeid. «Väga erilise kirja vormistamisel on abiks brošüürid ja raamatud, kust piiluda,» lisab ta. Kirju, mida Eskelinen loeb, iseloomustab ta kui «seinast seina». «Ei saa öelda, et kõik e-kirja vormistamisel väga pingutaksid,» tõdeb ta.

Estonian Airis on naise sõnul välja kujunenud ühtsed e-kirja reeglid, mis tähendab kindlat algust, lõppu ja vastusevariante teatud olukordades. Näiteks kasutatakse ühtset etiketti klientide poole pöördumisel ja päringutele vastamisel.

E-suhtluse etikett

• Ära unusta, et suhtled teise inimese, mitte arvutiga.

• Kirjuta lühidalt ja selgelt.

• Oled selline, kelleks oled ennast kirjutanud.

• Pealkirjasta oma teated.

• Arvesta lugejaga ja austa teda – ära ole tänusõnadega kitsi.

• Ole ettevaatlik huumori ja sarkasmiga.

• Ole salliv, väldi solvanguid.

• Mis tahes andmeid kasutades viita allikale.

• Püüa ennast ja varemkirjutatut mitte korrata, selgita vajadusel tagamaid.

• Ära kuritarvita oma arvuti võimsust.

Allikas: Mati Lukas ja Tiina Tšatšua «Protokoll ja etikett. Eduka suhtlemise käsiraamat»

Smile Intervjuud Katrin Aedmaga: Tark.ee, Päevalehes, Äripäevas, Postimehes, www.JCI.ee.

Smile Lisa Virtuaalse suhtlemiskultuuri teemadel: meilietikett

 

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Wed, 24 Oct 2007 03:14:05 +0000
11.10.2007 Intervjuu Äripäevas http://localhost/archive/11.10.2007-intervjuu-aripaevas/index.html http://localhost/archive/11.10.2007-intervjuu-aripaevas/index.html Äripäev Online
http://www.aripaev.ee, urve.vilk@aripaev.ee Urve Vilk 11.10.2007

Katrin Aedma õpib kõigest ja kõigilt
KA Konsultatsioonide juhatuse esimehe armastus on arendada isiksust inimeste ja situatsioonide kaudu. See on mäng, mida talle meeldib mängida.

Katrin Aedma pole ära põlanud ühtegi tööd
Tuleb mõelda mitte "Oh, milline probleem!" vaid "Vau, milline võimalus!"

Katrin Aedma

Katrin Aedma. Foto: Äripäev/ Maris Ojasuu

"Koolitusel tuleb hoida mõtted seal, kus on jalad."

Katrin Aedma sõnul oleks tal väga raske olla koolitaja, kui tal ei oleks tänast kogemustepagasit. Kui ta poleks töötanud linnas ja maal, väikestes ja suurtes ning eri valdkondade ettevõtetes.

Te olete öelnud, et teie suurim armastus on isiksuse arendamine. Kas pidev õppimine ära ei tüüta?

Kõige põnevam inimene siin maailmas oled sa ise ja enese arendamine läbi inimeste ja situatsioonide on niivõrd huvitav mäng, et mulle meeldib seda mängida.

Millised on olnud Teie karjääri suurimad vead?

Minu elufilosoofia on, et kõik, mis ma olen teinud, on olnud hea. Kõik otsused on olnud selle hetke parimad. Inimesed, kes oskavad teha kõike armastusega, suudavad anda meeletult hea tulemuse. Usun, et olen andnud endast alati parima. Võib-olla pole minu parim olnud alati parim kõigi teiste arvates. Aga kõik elu keerdkäigud on olnud minu jaoks õppetunnid.

Mida peate enda tugevuseks?
Armastust. Oskust teha kõike, mida teed, armastusega. Teine asi on järjepidevus. On meeletult huvitavaid ja põnevaid asju, mida võiks teha. Mul on oskus seada prioriteete, mõelda, mis mind tegelikult õnnelikuks teeb. Ma võin kergekäeliselt ära öelda mitmesugustest projektidest, samas võtta vastu põnevaid ja huvitavaid väljakutseid. Iga kord on mul kõige kaugem siht silme ees.

Kas oskate nimetada mõnd enda puudust?
Ma olen otsekohene ja võin nõrganärvilistele oma otsekohesusega liiga teha. Isegi kui ma tahan nendega hea olla, võib minu hell paitus olla vahel nagu rusikalöök näkku. Kuigi ma ei taha neile haiget taha, tuleb teinekord ikka niimoodi välja.

Millise tüübina ennast tunnete - kas rohkem töövõtjana, juhina või eraettevõtjana?

Mul on oma koolitusfirma. Teen hea meelega tööd mitmesuguste inimestega projektipõhiliselt. Kindlasti ei taha ma enam töötada suure hulga alluvate juhina. Ja kindlasti ei taha ma ise kellelegi alluda. Ma olen ise enda alluv ja boss ning selline vabadus sobib mulle. Selle nimel olengi ma tööd teinud.


Edu võtmed
* Armastus
* Austus
* Avatus
* Andestus


Meil kõigil on oma tugevad küljed. Igale inimesele on antud vähemalt üks oskus, mis tal on teistest parem. Olgu see siis lõhnataju, maitsemeel, kiired jalad või pikad näpud. Igaühel on midagi, mille poolest ta on väga eriline. Kui inimene oskab selle erilise ande rakendada tööna, millega saab raha teenida, on ta õnnelik. Ja saavutab häid tulemusi töös ning teeb seda mõnuga.

Aga kuidas saab inimene leida oma tugevad küljed?
Tuleb võtta aega, mõtelda läbi, mida teed mõnuga, mis hästi välja tuleb. Kogeda ja teha elus palju erinevaid asju. Siis me näeme, kus me oleme head. Kui vaja, võib küsida ka sõprade-tuttavate käest, milline on meie tugev iseloomujoon. Sest teised näevad meid hoopis teisiti kui me ise.

Kuidas suudate aja planeerimisega toime tulla?

Mulle meeldivad inimesed, kes õpetavad seda, milles nad on ise head. Kui ma ei saaks oma aja planeerimisega hakkama, ei tohiks ma seda õpetada.

Aja planeerimisel on kõige olulisem teada, mis on kõige suuremad unistused, milline on visioon. Kui ma tean, kuhu tahan välja jõuda, aitab see mul valikuid teha.

Ma ei pane paika teed, nagu paljud, kes planeerivad iga päeva jäigalt. Mulle meeldib vabadus ja paindlikkus. Ma planeerin pikalt.

Mida on teile andnud võimalus töötada eri tasemetel?
Oskan arvata, mida mõtleb alluv juhist ja töötegemisest. Oskan ka mõista, miks juht käitub teatud situatsioonides nii, nagu ta käitub. Mõistan kääre nende kahe vahel ja oskan anda retsepte, kuidas neid kääre võimalikult kokku vajutada. Et oleks vähem konflikte ja rohkem arusaamist.

Mis on hea koolituse alus?
Soov õppida. Tuleks sisemistest barjääridest üle olla ja olla valmis alati õppima.

Miks on teie koolitused nii erinevatest valdkondadest? Miks te ei ole spetsialiseerunud?
Mulle meeldib õpetada nii lihtsaid asju kui ka keerulisi asju lihtsas keeles. Kõik teemad, millel ma koolitan, seonduvad suhtlemisega. Elus on suhtlemine iseendaga see, kuidas sa mõtled ja räägid, kellega ja kuidas sa koos oled. Meeskonnatöö, müük, teenindus, meilietikett, personalitöö, juhtimine - kõik mu koolitusteemad baseeruvad suhtlemisel ja psühholoogial.

Milline inimtüüp sobib koolitusalal tegutsema?
Põhiline iseloomuomadus, mis peab kindlasti olema, on oskus suhelda. Mõnu tundmine suhtlusest ja huvi inimeste vastu.

Kellena ja kus te näete ennast kümne aasta pärast?
Ma koolitan praegu ka väljaspool Eestit. Kuna ma olen külmakartlik inimene, siis arvan, et teen kõik selleks, et saaksin võimalikult palju viibida külmadel aastaaegadel seal, kus on soojem, ja koolitada seal, kus ma ei pea külmetama.

Kas töö vahel akusid tühjaks ei tõmba ja kuidas neid laete?

Ma teen trenni iga päev. Teen kepikõndi ja aerutan ergomeetril. Vahel maalin. Ja reisin palju. Põgenen ära ja peidan ennast näiteks mägedesse Norras. Maalin ja olen endaga. Mulle meeldib endaga olla.

**************************************

Kommentaar
Elle Laig
Paide Kultuurikeskuse direktor

Katrin on särav ja sädelev. Ta on väga lahtine, avatud ja ääretult hea suhtleja. Oma elujõuga suudab ta teisigi nakatada, vooluga enda lainele kaasa tõmmata. Arvan, et selle taga on nii töö, kui ka loodusest kaasa antud anne.

Katrin on koolitaja, kes saavutab kuulajaga kontakti, suudab auditooriumi kaasa haarata, enda soovide järgi tegutsema ja mõtlema panna. Tal on alati ka eeltöö tehtud, uuritud välja mida koolitusega taotletakse, mida oodatakse.

**************************************

Katrin Aedma
Sünniaeg: 31.12.1970

* Haridus: 1996 - 1999 Eesti-Ameerika Ärikolledž, ärijuhtimine
* 1994 - 1998 Eesti-Ameerika Ärikolledž, rahvusvahelised majandussuhted
* 1989-1992 EPA, zootehnika

* Teenistuskäik: 2002- OÜ KA Konsultatsioonid, juhatuse esimees, konsultant ja treener
* 2005- Tallinna Ülikool, lektor
* 2002- Mainori kõrgkool, avaliku esinemise koolitus
* 2003-2006 AS Invicta, treener
* 2000-2002 Eesti Energia AS, müügiesinduse büroojuhataja
* 1995-2000 Eesti Ühispank, harukontori juhataja
* 1994-1995 Eesti Ühispank, teller

* Ühiskondlik tegevus: JCI liige, juhatuse asepresident 2006
* Spirituaalne filmilektoorium - toetaja liige

Hobid: kunst, jooga, aerutamine, psühholoogia, alternatiivteadused, lugemine, reisimine

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Mon, 15 Oct 2007 00:51:09 +0000
Tere! http://localhost/archive/tere/index.html http://localhost/archive/tere/index.html ]]> k.atrin.aedma@gmail.com (Matitest) Uued Tue, 10 Jul 2007 23:00:15 +0000 Toimunud koolitusseminarid http://localhost/archive/toimunud-koolitusseminarid.html http://localhost/archive/toimunud-koolitusseminarid.html Esimene interaktiivne koolitusseminar koolitajatele

13.04.2005

Esimene interaktiivne koolitusseminar koolitajatele: „Teadmiste edastamise efektiivsuse suurendamine”

Toimumise koht

Paide Kultuurikeskus

Korraldaja

OÜ KA Konsultatsioonid/ Katrin Aedma

Osalejad

70 osalejat

Esinejad

Irene Pukk - EBS Gümnaasiumi suhtlemisainete lektor, nõustaja, Ave Eero - koolitus- ja konsultatsioonifirma AKKA juhtivkoolitaja, juhatuse liige ja arendusfirma Invicta treener, Ardo Reinsalu - telemeditsiinifirma Docobo juhatuse esimees, koolitusfirma HAL Koolitus asutaja ja treener, Katrin Aedma - KA Konsultatsioonid juhataja, treener, arengufirma Invicta treener ja konsultant, Janno Seeder - J.S.Seeder Konsultatsioonid OÜ asutaja, konsultant diplomeeritud Feng Shui spetsialist.

Koolitaja imago, esinemisoskus
Kuidas koolitajat tajutakse? Kas meie käitumine on eesmärgipärane? Suhtlemistasandid.
Meie riietus, kehakeel, kaasamisoskus.
Koolitusmängud ja nende loomine
Thiagi ja Roger Greenaway metoodikad koolitusmängude koostamisel ja tagasidestamisel, sh icebreackerite ehk jäämurdjate kasutamine ja põhimõtted, mida peaks teadma nende kasutamisel Eestis
Õppimiskeskkonna ja meeleolu loomine
Ruumipsühholoogia - nõuded ruumile
Muusika ja filmide kasutamine koolitusel
Abivahendite kasutamine õppetöös (treeningus)
Tegevuste visualiseerimine. Koolitusvahendid. Innovatiivsus. PP ja teiste presentatsioonitehnikate kasutamisvõimalused, kasutamise head ja vead
Koolitusprogrammide ja –materjalide koostamine, koolitusprotsessi ja jätkutegevuse põhimõtted.
koolitusvajadusi arvestava programmi koostamine
koolituse eesmärgipärane planeerimine
koolituse loogiline ülesehitus
koolitusmaterjalide koostamine
koolitaja kasulikud fookused
koolitaja veenvus
auditooriumi valitsemine
koolituse hindamine
Feng-Shui, ruumipsühholoogia

Kuraator

Katrin Aedma, KA Konsultatsioonid juhataja,   arengufirma Invicta treener ja konsultant

Kokku tulemine on algus, kokku jäämine on progress, koos töötamine on edu.

~ Henry Ford ~

 

Esimene interaktiivne koolitusseminar koolitajatele

Suurendamiseks klikka pildil.
{gallery}seminar{/gallery}

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Thu, 22 Mar 2007 22:48:51 +0000
Treeningud, koolitused & seminarid koolitajatele http://localhost/archive/treeningud-koolitused-a-seminarid-koolitajatele/menu-id-1015/index.html http://localhost/archive/treeningud-koolitused-a-seminarid-koolitajatele/menu-id-1015/index.html Katrin Aedma on esimene rahvusvahelise tasemega koolitajate koolitaja ITF#134 Eestis ja 134.-s selle taseme koolitaja maailma mastaabis.

Tema koolitused on interaktiivsed, huvitavad, tulemuslikud ja meeldejäävad. 

Smile Koolitusoskuste arendamine 10, 11, 12 mai 2013. Lähipäevadel algab registreerumine! Kohtade arv piiratud.

Smile Rahvusvahelise avaliku esinemise ja koolitamisoskuse arendamine Goas, Indias

Smile Enesearenduse abil toetava õpikeskkonna loomine haridusasutuses

Smile Kaasav koolitusstiil - Kuidas tunda mõnu koolitamisest?


Smile Avalik esinemine

Smile Motivatsioonikoolitus õpetajatele

Smile Oma imago otsingul

Smile Igal aastal toimub koolitajatele 1-2x treening „Kuidas teha koolitus interaktiivseks?“, mille peamine eesmärk on kõik koolitajad treenida oskuslikult koolitusvahendeid kasutama ja neid erinevate koolitustega siduma.

Koolitus on work-shopi laadne ja loovust arendav. Koolituse käigus toimub koolitajate kogemuste jagamine ja ideekonkursid, mille võitjad saavad erinevate koolitusmängude omanikuks.

Kohapeal on võimalik koolitusvahendeid osta ja tellida.

Koolitus on suunatud täiskasvanute ja laste koolitajatele ja õpetajatele.

Koolituse toimumise aeg ja maksumus selgub 1 kuu enne koolituse toimumist. Osalejaks registreerunuid teavitatakse kinnituse saamiseks personaalselt E-maili teel hiljemalt 3 nädalat enne koolituse toimumist.

Koolitusele registreerumiseks saada E-mail aadressil: info@KaKonsultatsioonid.ee

Et arvestada grupi eripäradega ja kokku panna sihtgrupile parim koolitus, selleks palume lisaandmeid:

Image
Foto: Katrin Aedma

 

  • Ees-ja perekonnanimi
  • Sünniaeg
  • Töökoht ja amet (koos lühida sisukirjeldusega)
  • Koolitaja kogemuse aeg ja lühikirjeldus (max. 2 lauset)
  • Ootused koolitusele
  • Ettepanekud
  • Kontakttelefon ja E-mail
 
]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Thu, 22 Mar 2007 22:48:00 +0000
Koolituspõhimõtted http://localhost/archive/koolituspohimotted.html http://localhost/archive/koolituspohimotted.html Koolituse kestvus sõltub teemast ja oodatavast tulemusest. Vastavalt rõhuasetusele on võimalik teha 1 h koolitusest 2-3 päevase koolituseni.

Näiteks, kui tegemist on ettevõttega, kus arengukohaks on omavaheline meilivahetus, siis piisab 1,5 – 2 tunnisest lühikoolitusest, mis viib inimesed töörutiinist välja, teadvustab olukorda ja sarnase käitumise tagajärgi ning annab praktilisi võtteid, kuidas meilivahetust tõhustada.

Koolitusmetoodikaid (loeng, grupitööd, rollimängud, tajutegevused, edasiõpetamine jms) kombineerime pidades silmas seda, et erineva mõttemudeliga inimesed omandaksid võimalikult palju informatsiooni.

National Training Laboratory Institute for Applied Behavioral Science poolt läbiviidud uurimusest "Erinevad võimalused õppimiseks" e "Different Ways of Learning" on selgub õpetatu meeldejätmise kohta järgmist:

Koolitusmeetod Teadmise meeldejäämine
Vaatamine/ kuulmine - Loeng 5%
Lugemine 10%
Audio Visuaalne/ Video 20%
Ettenäitamine 30%
Grupi diskussioon 50%
Praktiline läbitegemine 75%
Teiste õpetamine 90%
Kohene õpitu kasutamine praktikas
90%

Oma koolitusi meisterdades arvestame erinevate inimtüüpidega. Kellelt ja milles erinevad inimesed õpivad, saab lugeda näiteks siit: õppimisstiilid

Hea on meeles pidada, et koolituse eeltöö ja järeltöö, milles lahkesti abiks olen, otsustab, kas koolitus on ettevõtte või eraisiku kulu või investeering tulevikku. Koolitusel osalejale on kasulik järgmine kirjatükk: Koolituseks kasulik eelhäälestus.  

Kõik koolitused annavad osalejatele energiat ja rõõmu ning raputavad inimesi emotsionaalselt. Õhkkond on vaba ja mänguline, mis tagab parema teema omistamise.

 

Koolitus, health, Katrin Aedma, Training, tervis, kepikõnd, powerwalk
Koolitus: Hõivatud, kuid heas vormis & õnnelik/ Foto: Raivo Tiikmaa

 

Kõik osalejad on aktiivselt tegevusse kaasatud. Rollimängud, grupitööd ja testid vahelduvad arutelude ja analüüsidega. Muuhulgas kasutatakse NLP e neurolingvistilise programmeerimise ja Silva meetodi võtteid.

Enamus koolitustega kaasnevad ka materjalid, mis aitavad süvendada omandatud teadmisi ja meenutada õpitut.

Koolitussoovi korral anna esmalt teada:

  • Millist teemat sooviksid ja miks?
  • Milline peaks olema koolituse eesmärk? Millist muutust ootad?
  • Kes on sihtgrupp (millega tegelevad, millises vanuses, meeste ja naiste osakaal)?
  • Kui palju on koolituseks aega?
  • Kui palju on osalejaid?
  • Kus koolitus toimuks (piirkond, ruumis või õues)?
  • Kui jah, siis millega koolitust siduda soovid (reis, seminar, infopäev, tali-või suvepäevad, kliendiüritused jms)?
  • Millisel ajavahemikul soovid koolitust ja millised on eelistatud nädalapäevad koolituse toimumiseks?
  • Mida kohe üldse koolitusega seoses ei soovi ja millised oleks täiendavad ootused?
Ole julge arutlema kõigile osapooltele sobivate lahenduste osas!

Informeeri oma soovist võimalusel 1-2 kuud ette, et tagada endale sobiv aeg. Kui aeg on mõlemapoolselt sobiv, siis on võimalik ka kiirem reageerimine. Küsida võib alati.

Koolituse lisainfo saamiseks kontakteeru:

Katrin Aedma  katrin.aedma@gmail.com

Kindlasti uuri hetkel saadaolevaid toetusi. Asjad ei jää tegemata, mitte selle pärast, et pole vahendeid vaid seetõttu, et ei usuta vahendite olemasolusse.

Taotle näiteks EAS-st toetust või teeni projektijuhina. 

OÜ KA Konsultatsioonid on kantud EAS koolitajate registrisse. Lisainfo EAS kodulehel. Tasuta nõuannet saab maakondlikest Arenduskeskusest.

Loe lisa koolitusfirma/ osaleja ja tellija kohustustest ja õigustest:

KA Konsultatsioonid KOOLITUSTINGIMUSED

Et saada suureks inimeseks,

tuleb osata oskuslikult kasutada kõike, mida saatus pakub!
~La Rochefoucauld~

KOOLITUSLUBA H429HTM

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Thu, 22 Mar 2007 20:01:49 +0000
Kontakt http://localhost/archive/kontakt.html http://localhost/archive/kontakt.html Manager: Katrin Aedma

E-post: info@KaKonsultatsioonid.ee, Katrin.Aedma@gmail.com

Telefon:

0047 4178 6999 Katrin Aedma (Norway)

00 372 513 2444 Katrin Aedma (Estonia)

Välismaal olles eesti numbrile ei vasta. Palun saada e-mail.

Company name

OÜ KA Konsultatsioonid

Company websites

www.KaKonsultatsioonid.ee, www.KaTraining.weebly.com, www.indianMassage.eu

www.minaJaMehed.weebly.com

Address

Endla 77-6, 10615, Tallinn, Estonia

Reg Nr: 10 866 367

KMKR/VAT: EE100970810

Koolitusluba/ certificate: nr H429HTM

Bank

Name: AS SEB Pank

SWIFT: EEUHEE2X

Address: Tornimäe 2, Tallinn, 15010 Estonia

Account nr: 10220024917017
IBAN:EE451010220024917017
BIC:EEUHEE2X

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Uued Thu, 22 Mar 2007 18:16:20 +0000