KoolitusTEEMAD Kakonsultatsioonid http://localhost/archive/koolitused-koolitajatele-ja-opetajatele/menu-id-1020/index.html Wed, 07 Sep 2016 19:34:47 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management et-ee Koolitusoskuste omandamise ja arendamise koolitus http://localhost/archive/koolitajate-koolitusoskuste-arendamise-koolitus/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/koolitajate-koolitusoskuste-arendamise-koolitus/menu-id-1020/index.html Kõik, kes soovivad omandada ja arendada koolitamisoskusi, (koolitusluba: H429HTM) on teretulnud õppima koos meiega. 3-päevane intensiivkoolitus annab Sulle peamised teadmised, mida vajad enne, kui otsustad astuda teiste inimeste ette ja võtad vastustuse täita koolitaja rolli.

Oled oodatud ka siis, kui juba esined, sest alati on võimalik olla veel parem!

Koolitusoskused

Koolitajaks Eestis esimesena rahvusvahelise koolitajate koolitusprogrammi läbinud koolitaja ja praktik Katrin Aedma, kes on koolitamis- ja esinemisoskusi õpetanud tuhandetele inimestele erinevates riikides juba üle 12.ne aasta! 

11., 12., 13. mail 2013 toimus meeleolukas ja kasulik koolitus Tallinnas Loodusmuuseumis Lai 29A. Tagasiside siin. Ehk on just Sinul plaan kunagi mõnel seminaril esineda, kuskil koolitada? Võimalik tellida ja erakoolitus ja/ vi virtuaalne koolitus. NB! Järgmine koolitus Viljandi Kultuuriakadeemias 24-26 sepember 2013! 

Tule ja õpi, kuidas seda hästi teha!

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Thu, 26 Aug 2010 21:18:04 +0000
Goa koolitamisoskuste ja avaliku esinemise koolituse esmane programm http://localhost/archive/goa-koolitamisoskuste-ja-avaliku-esinemise-koolituse-esmane-programm/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/goa-koolitamisoskuste-ja-avaliku-esinemise-koolituse-esmane-programm/menu-id-1020/index.html Koolitus kestab kaks nädalat. Osad tunnid toimuvad koos, osad eraldi. Programmis on märgitud ühised tegevused ja eraldi lisatud edasijõudnute lisaülesanded/ tegevused. Koolituse maht põhiõppel ca  36 ja edasijõudnutel 70 akadeemilist tundi.

1. päev infokoosolek (2h) 

  • Programmide tutvustus (2 gruppi koos)
  • Koostöö kokkulepete tegemine. Avaliku koolituspäeva detailide kokkulepete tegemine.
  • Eesmärkide määratlemine - esinemise ja koolitajaks olemise sügavamast olemusest
  • Küsimused & vastused

2. päev kohaliku oluga tutvumine, sissejuhatavad ülesanded

  • Hommikurituaal - BodyFlex
  • Iseseisvad ülesanded -  (antakse üle ümbrikus peale hommikurituaali)
  • Kohaliku ümbrusega tutvumine
  • Rannamõnud koos mõttetööga

3., 9. ja 12. päev kodutöö ja puhkus

  • Hommikurituaal
  • Loeng teemal: "Eelinfo kogumine - tea, miks, mida ja kellele räägid - Kas karu liblikavõrguga püüda saab?", "Esinemise struktuuri teoreetilised alused põneval ja kasulikul moel - esinemise kava" ja "Esineja hoiakud ja imago." Testid: "Temperamenditüüp" ja "Millist tüüpi esineja olen mina."
  • Toimetuleku ülesanded India bazaaril (sisu salastatud)
  • Iseseisev eneseanalüüs, kogemuse jagamine
  • Grupiesinemised ja loengud teemal: "Kuidas esinemishirmust teha enese sõber ja abimees?" ja "Suurepärane algus ja suurepärane lõpp!"
  • Edasijõudnute grupil lisaülesanne - põhigrupi esinemiste põhjalik analüüs, isikute kaupa tagasiside raporti koostamine, selle arutelu ja ettepanekute vormistamine esinejatele. 

4. ja 11. päev - 29.01, 05.02 - huvireis koos koolitusega

  • Hommikurituaal, kogunemine ja bussireis
  • Vaatamisväärsused /Templid/ Ajurveda arsti kodu külastus/ ja grupitööd. Teemaks koolitamisoskused, peamised eksimused ja rahvusvaheliste koolituste läbiviimisega seotuid erisused.
  • Lõunasöök, sõit hotelli ja paaritöö
  • Edasijõudnute grupil lisaülesanne - valmistuda koolitama põhigrupi liikmeid. Valmistada ette interaktiivsed loengud.

5., 8-, ja 10. Päev - 30.01, 02.02, 04.02  - kodutöö ja puhkus

  • Hommikurituaal
  • Toimetuleku ülesanded Goa rannas (sisu salastatud)
  • Paaritööna eneseanalüüs
  • Kogemuse jagamine ja loeng teemal: "Kehakeel esinemisel - kuhu need käed siis ikkagi panna!", "Parasiitsõnad ja parakeel", "Lavale tuleku seisundi harjutamine."
  • Edasijõudnute grupi liikmed õpetavad e peavad interaktiivsed loengud kaasates osalejaid (eeltöö tehtud eelmisel päeval)

6. ja 7. päev - 31.01, 01.02 kodutöö ja puhkus

  • Hommikurituaal
  • Õpitud oskuste harjutamine igapäevases suhtluses
  • Edasijõudnute grupi liikmetel loengud välislektori James Mattomi osalusega (JCI Kottakkal, JCI India) Teemaks jäämurdjate (icebreaker) kasutamine ja eri rahvuste koolitamise põhimõtted.

13. päev - 07.02 - avalik esinemine. Kodutöö ja avaliku esinemise analüüs, kokkuvõtete tegemine ja isikliku arenguülesande püstitamine.

  • Hommikurituaal
  • Avaliku koolituspäeva läbiviimine. Edasijõdnute ja põhigrupi ülesanded erinevad. Korralduse ja läbiviimise eest vastutavad edasijõudnute grupi liikmed.
  • Tegevuste analüüs ja isikliku arenguplaani koostamine
  • Kokkulepped grupiga edaspidiseks koostööks
  • Ühine pidulik õhtusöök kohalike hõrgutistega (ei kuulu koolituse hinna sisse. Igaüks maksab ise :)

Moodul I - inimesed ja nende erinevus. Mooduli läbinud, saab osaleja teada iseenda peamised käitumuslikud jooned, teadmised publiku ohjamiseks ja selle, millisel viisil koostada esitlust, et see oleks arusaadav erinevatele isiksuse tüüpidele. 

Moodul II - Minu kui esineja/ koolitaja isiksus. Mooduli läbinud, on osaleja mõistnud, millele enese imago loomisel rõhku panna, kuidas end tutvustada avalikes kohtades ja millele enese tutvustuses esinemisel rõhku panna.  Selles moodulis vaatleme esinemishirmuga seotud küsimusi ja õpime NLP võtteid julge esitluse läbiviimiseks. Vaatleme ja analüüsime koolitajate peamisi apsakaid ja leiame koos lahendusi.

Moodul III - Esitluse loomine. Mooduli läbinud, on osaleja teadlik esitluse loomiseks vajaliku eelinfo kogumisest, esitluse loomise etappidest ja oskab esitlust koostada. 

Moodul IV - Esitluse ette kandmine ja avalik koolituspäev. Mooduli läbinud on saanud teadmised heast esitluse ettekandmisest ja praktilise kogemuse esitluse ettekandmisel nii kodusele publikule, kui võõrale publikule õpetades teisi, kellele nad esinevad, kuidas esineda. 

Oluline on teada, et viimasel päeva toimub avalik esinemine suurele saalile. Igaüks saab võimaluse õpetada esinemist teistele - erinevatele rahvustele Goas, kes on seal elamas/ töötamas või puhkusel. Kõik osalejad saavad võimaluse kutsuda koolituspäevale oma kohalikke sõpru ja tuttavaid. Kooltuspäeval - "Kuidas Sinust saab suurepärane esineja", on sümboolne osalemistasu. Temaatika võib muutuda vastavalt kohaliku turu vajadusele. Kuna on tegemist teeninduspiirkonnaga ja huvitutakse sellest, kuidas rohkem müüa ja oma kaupa/ teenuseid turundada, siis võib koolitusteema seonduda turundusega.

Koolitus algab taseme testimisega ja lõpeb taseme testimisega. Koolitus on üles ehitatud praktilises töö vormis, kus on tagatud kõigi osalejate aktiivne osalemine ja intensiivne areng esinejana. 

Smile Koolitusreis Goasse

Smile Koolitused ja konsultatsioonid Goas

Smile Raamat, millest saate lugeda Goa reisikoolituse ja India, eelkõige Goa, olemuse kohta on: "14 päeva Goas"

Smile Goa blogi

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Thu, 08 Jul 2010 15:27:00 +0000
Müügi- ja teeninduskoolitus lastega seotud tegevusaladel http://localhost/archive/muugi-ja-teeninduskoolitus-lastega-seotud-tegevusaladel/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/muugi-ja-teeninduskoolitus-lastega-seotud-tegevusaladel/menu-id-1020/index.html Koolituse toimumise aeg: pühapäev 01. august ja esmaspäev 02. august 2010.

Koolituspäevad on tavapärasest pikemad arvestades, et interaktiivse koolitusstiili ja huvitava koolituse jooksul osalejad ei väsi ja kasutavad suvel ära maksimaalselt päeva pikkust.

Koolitus on eelkõige mõeldud tööalase professionaalsuse tõstmiseks neil tegevusaladel, kus on kontakt lastega ja osutatakse teenust, mille juures on vajalikud nii müügi- kui ka teenindusoskused. Näiteks lasteriiete ja mänguasjade müük, laste mängutoad ja lastehoiu keskused. 

Müügi ja teeninduskoolitus sisaldab täiendatud ülevaadet treeningprogrammist: Tipp teenindaja ja VIP kliendid.

Osaleja omandab praktilisi võtteid igapäeva tööks lastega ja lapsega vanematega. Õpitakse teenindus- ja müügitöös vajalikke psühholoogilisi põhimõtteid. Harjutatakse müügiprotsessi ja konfliktide ennetamisevõtteid

 

Koolituse tulemus: osaleja on teadlik enda kui teenindaja ja klientide psühholoogilistest eripäradest, oskab pakkuda teenuseid meeldivalt ja tajuda lisamüügi võimalusi. On saanud aru, mis on vahet "pähe määrimisel" ja korralikul südamest tuleval müügil. Olemas teadlikkus konfliktide ennetamiseks. 

Koolitusel saadud teadmised, toetavad ettevõtet saavutamaks koolitusosakute toetusmeetme eesmärgis välja toodud eesmärke:

§ 2. Meetme eesmärk

(1) Meetme eesmärgiks on Eesti ettevõtjate konkurentsivõime ja kasvupotentsiaali suurendamine ettevõtjate, ettevõtete juhtide ja töötajate juhtimis- ja tööalaste teadmiste ning oskuste arendamise kaudu.

(2) Meetme elluviimise tulemusena on:
1) ettevõtjate ja ettevõtete juhtide otsused muutuvas majandus- ja turusituatsioonis vastavad vajadusele, sealhulgas osatakse juhtimisotsuseid tulemuslikult ellu viia ning ettevõtjad on jätkusuutlikud ja rahvusvaheliselt konkurentsivõimelised;

[RTL 2009, 61, 883 - jõust. 26.07.2009]

2) ettevõttes tööl ettevõtja vajadustele vastava kompetentsiga kvalifitseeritud töötajad, kes suudavad luua lisandväärtust ning toetavad ettevõtja ärieesmärkide saavutamist.

1. koolituspäev - inimesed ja nende erinevus, teeninduskeskkond, teenindusprotsess. Mooduli läbinud, saab osaleja teada iseenda peamised käitumuslikud jooned, teadmised kliendi ohjamiseks hoolimata erinevatest isiksuse tüüpidest. Õpime lihtsaid enesekehtestamise võtteid, tagasiside andmist ja vastu võtmist. Osaleja oskab vaadelda müügiprotsessi teadlikult ja on leidnud lahendused hetkel tööd pärssivatele küsimustele (näiteks laste mängunurga puudumine kaupluses, vargused, närvilised kliendid jms). Teemaks on müügikeskkonna loomine - oskus teadlikult riietuda, paigutada kaupa ja kujundada teenindusruumi luues tööd soodustava keskkonna.

2. koolituspäev - müügiprotsess ja lisamüük. Koolituspäeva läbinuna on osaleja mõistnud müügi ja lisamüügi olemust. Saanud tehnikaid müügiprotsessi edukaks läbiviimiseks ja julgust müügi alustamiseks ning edukaks läbiviimiseks. Teisel koolituspäeval vaateme igas müügiprotsessi etapis ettetulevaid probleeme ja leiame koostöös lahendused.

Koolitus algab ootuste täpsustamisega ja fokusseerimisega, et grupi iga liige saaks õpingutest maksimaalselt praktilise. Koolituse järgselt palun koolitaja tasuta e-nõustamist läbitud teemadel.

Koolituse koht: Tallinn, asukoht läbirääkimistel.

Koolitaja: Katrin Aedma, suhtlemiskoolitaja ja konsultant

Osalejad: Kõik, kes vajavad müügi ja teenindusalaseid oskuseid ja on huvitatud enesearendusest. Grupi suurus minimaalselt 6 ja maksimaalselt 22 inimest.

Koolituse päevakava:

  9:30                      saabumine

10:00                      koolituse algus

12:00-12:15            paus

14:00-15:00            lõuna

16:00-16:15            paus

18:00-18:30            paus ja õhtueine           

20:00                      koolituse lõpp

Koolituse tulemus

  • Oskus ennast jälgida ja arendada
  • Oskus teadlikult pöörata tähelepanu teiste ja enda käitumisele teenindusprotsessis - sellest õppida
  • Positiivne laeng ja teadmised, mis aitavad kujundada ettevõtte mainet, kasvatada lojaalset kliendibaasi ja tõsta läbimüüki

Koolitusmaterjal ja tunnistus

Koolitusega kaasneb põhjalik materjal, mis on kohapeal täiendatav ja kasutuskõlblik aja möödudes koolitusel õpitu meenutamiseks. Koolituse läbimisel saab osaleja tunnistuse. Soovi korral võib tunnistuse väljastaja olla koolituse tellija. Tunnistusele võib lisada ka tellija esindaja nime, sõnumi osalejale ja allkirja.

 Kasutatav koolitusmetoodika

 Koolitusmetoodikaks on treeningu põhimõte, mis võimaldab kõigil osalejatel kaasa mõelda, 

 oma arvamust välja öelda, näha ja analüüsida ennast ja tajuda oma osa tervikliku tulemuse  

saavutamisel.

Koolituse käigus kombineeritakse paindlikult erinevaid metoodikaid, et tagada pidev osalejate huvi ja erksus ning erinevate mõttemudelite ja temperamenditüüpidega inimeste kaasamine tegevusse: Power Pointi presentatsioon temaatiliste videoklippidega, lühiloengud, arutelud, grupitööd, analüüsid, osalejate esinemised. Tegevustes arvestatakse metoodika valikul ka maksimaalset teadmiste meeldejätmise protsenti osalejate poolt.

Kasutame CQM (Hiina Kvantmeetodi) ja Maatrixtehnika, NLP ehk neurolingvistika võtteid ning mitmeid kaudse õppe meetodeid, mille mõju ei ole otseselt aimatav, kuid mõistmine ja reaalne tulem on parem, kui traditsioonilisel õppel.

Koolitused on alati praktilised ja interaktiivsed sisaldades tajutegevusi. Tegevused on mängulised ja loovad, õhkkond positiivne ja vaba. Läbivaks elurõõmus vaimsus, mõtteterad, temaatilised lõdvestavad või energetiseerivad kehalised harjutused.

Koolitused toimuvad sõbralikus ja rahulikus keskkonnas, mis tagab parima võimaliku infoomistamise osalejate poolt. Samas on koolituspäev struktureeritud ja juhitud.

Täpsed tegevused olenevad koolituse temaatikast, koolitatavate arvust ja eripäradest (sugu, keskmine vanus jms), keskonnast jms. 

Kahe topelt tundide arvuga koolituse maksumus ühele osalejale on 4 000 krooni. Maksumus sisaldab käibemaksu, koolitust ja koolitusmaterjale.  

Osalemissoovist anna palun teada registeerudes: info@KaKonsultatsioonid.ee 

Kõik ettepanekud koolituse sisu ja vormi osas on teretulnud!

Huvitavat ja arendavat koostööd soovides

Lugupidamisega

Katrin Aedma

 

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituspõhimõtted

Smile Koolitusteemad

Smile Koolituskalender

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Mon, 24 May 2010 15:47:05 +0000
Rahvusvahelise avaliku esinemise ja koolitamisoskuse arendamine http://localhost/archive/rahvusvahelise-avaliku-esinemise-ja-koolitamisoskuse-arendamine/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/rahvusvahelise-avaliku-esinemise-ja-koolitamisoskuse-arendamine/menu-id-1020/index.html Koolitus „Mõjuvad suhtlusstrateegiad - avaliku esinemise ja rahvusvaheliste koolitamisoskuste praktiline arendamine Goas," annab võimaluse arendada esinemis- ja koolitamisoskusi rahvusvahelisel tasemel ja seda toetavas keskkonnas koheselt ptaktiseerimist võimaldava treeningprogrammiga! 

Milleks valida reisikoolitus?

Koolitusreisid aitavad keskenduda kaugemal kodust ja tööpäeva argimuredest. Vastuvõtu võime on inimestel tunduvalt suurem ning oskusliku programmi ja kogenud juhendaja abil on tulemus kordades parem, kui tavapärasel kiirkoolitusel.

Reisikoolituse plussidest saab ülevaate siin: Reisikoolitusest ja Katrin Aedma Intervjuud Eesti Ekspressile saab lugeda siit: Majanduslanguse aeg ei ole mitte koondamiseks vaid koolitamiseks.  

Koolituse toimumise aeg: 14 päeva - 28. oktoober - 11. november 2010 Goas (Keralas 4. jaanuar - 4. veebruar).

Avaliku esinemise praktiline koolitus sisaldab eelkõige osalejate mõjukaks ja tulemuslikuks esinemisteks vajalike teadmistega täiendatud ülevaadet treeningprogrammist: Avalik esinemine ja koolitaja koolitusoskuste treeningust Kaasav koolitusstiil - Kuidas tunda mõnu koolitamisest?

Esinemisoskused on vajalikud kõigile olenemata ametikohast. Olles pereliige, sõber ja sugulane, vajab inimene oskust enese ideid edasi anda, oskust avaldada imetlust ja avaldada kaastunnet, oskust pidada kõnet. Ettevõttesisesed läbirääkimised, esitlused klientidele ja partneritele, ideede edasiandmine investoritele... kõik need oskused baseeruvad publiku tundmisel, iseenda tugevuste ja nõrkuste teadmisel ja oskusel enese ideid teisteni viia.  

Lisaks oskusele teadmisi edasi anda ja esineda oma rahvuse esindajate ees, on ettevõtete arengu seisukohalt äärmiselt oluline kogeda rahvusvahelise tasandi mastaapi nii koolituste/ konverentside korraldaja, esineja ja osaleja rollis.

Goas toimub koolitus seoses teema iseärasustega (erineb tavakoolitusest, vajab praktilist treeningut keskkonnas), psühholoogilistest (tavakeskkonnast väljas - tulemuslikum) ja majanduslikest kaalutustest lähtudes (näiteks Tallinnas Pirita TOP spas läbiviidava koolituse konverentsiruumi rent 10 osaleja puhul on 14.päevasel koolitusel ühe inimese kohta juba 3000 eek ja ööbimine 13 ööd 13 000 eek - kokku 16 000 eek ühe inimese kohta ja seda vaid ruumi rent ja ööbimine).

Kuna Goa näol on tegemist turismipiirkonnaga on olemas treeningmaterjal - võimalus reaalselt õpitud teooriat praktikas rakendada. Koolitusreisi korraldamist ja sellel osalemist saab õppida vaid praktiseerides ja osaledes. Koolitusreisil esineja rollis on hulk tavapärasest erinevaid iseärasusi, mida osalejatel on juhendaja abiga võimalik otseselt tajuda.

Koolituse tulemus: osaleja oskab koostada vajalikke esitlusi ja ettekandeid suurepäraselt rahvani tuua, teades, mis on vahet keskpärasel ja heal esinejal. Osaleja teab koolitamispõhimõtteid ja oskab arvestada oluliste aspektidega rahvusvahelisel esinemisel. Osaleja teab, milline on koolitusreisi korraldamise protsess ja on võimeline koolitama koolitusreisil arvestades koolitusreisi eripärasid.

Koolitusel saadud teadmised, toetavad ettevõtet, saavutamaks koolitusosakute toetusmeetme eesmärgis välja toodud eesmärke:

§ 2. Meetme eesmärk

(1) Meetme eesmärgiks on Eesti ettevõtjate konkurentsivõime ja kasvupotentsiaali suurendamine ettevõtjate, ettevõtete juhtide ja töötajate juhtimis- ja tööalaste teadmiste ning oskuste arendamise kaudu.

(2) Meetme elluviimise tulemusena on:
1) ettevõtjate ja ettevõtete juhtide otsused muutuvas majandus- ja turusituatsioonis vastavad vajadusele, sealhulgas osatakse juhtimisotsuseid tulemuslikult ellu viia ning ettevõtjad on jätkusuutlikud ja rahvusvaheliselt konkurentsivõimelised;

[RTL 2009, 61, 883 - jõust. 26.07.2009]

2) ettevõttes tööl ettevõtja vajadustele vastava kompetentsiga kvalifitseeritud töötajad, kes suudavad luua lisandväärtust ning toetavad ettevõtja ärieesmärkide saavutamist.

Koolitus kestab kaks nädalat ja keskmiselt 6 akadeemilist tundi päevas. Koolitustunnid ja ülesanded on jaotatud päevade peale pidades silmas ühendatud aega.

Moodul I - inimesed ja nende erinevus. Mooduli läbinud, saab osaleja teada iseenda peamised käitumuslikud jooned, teadmised publiku ohjamiseks ja selle, millisel viisil koostada esitlust, et see oleks arusaadav erinevatele isiksuse tüüpidele. 

Moodul II - Minu kui esineja/ koolitaja isiksus. Mooduli läbinud, on osaleja mõistnud, millele enese imago loomisel rõhku panna, kuidas end tutvustada avalikes kohtades ja millele enese tutvustuses esinemisel rõhku panna.  Selles moodulis vaatleme esinemishirmuga seotud küsimusi ja õpime NLP võtteid julge esitluse läbiviimiseks. Vaatleme ja analüüsime koolitajate peamisi apsakaid ja leiame koos lahendusi.

Moodul III - Esitluse loomine. Mooduli läbinud, on osaleja teadlik esitluse loomiseks vajaliku eelinfo kogumisest, esitluse loomise etappidest ja oskab esitlust koostada. 

Moodul IV - Esitluse ette kandmine ja avalik koolituspäev. Mooduli läbinud on saanud teadmised heast esitluse ettekandmisest ja praktilise kogemuse esitluse ettekandmisel nii kodusele publikule, kui võõrale publikule õpetades teisi, kellele nad esinevad, kuidas esineda. 

Oluline on teada, et viimasel päeva toimub avalik esinemine suurele saalile. Igaüks saab võimaluse õpetada esinemist teistele - erinevatele rahvustele Goas, kes on seal elamas/ töötamas või puhkusel. Kõik osalejad saavad võimaluse kutsuda koolituspäevale oma kohalikke sõpru ja tuttavaid. Kooltuspäeval - "Kuidas Sinust saab suurepärane esineja", on sümboolne osalemistasu. Temaatika võib muutuda vastavalt kohaliku turu vajadusele. Kuna on tegemist teeninduspiirkonnaga ja huvitutakse sellest, kuidas rohkem müüa ja oma kaupa/ teenuseid turundada, siis võib koolitusteema seonduda turundusega.

Koolitus algab taseme testimisega ja lõpeb taseme testimisega. Koolitus on üles ehitatud praktilises töö vormis, kus on tagatud kõigi osalejate aktiivne osalemine ja intensiivne areng esinejana. 

Koolituse koht: India, Goa, läbiviimise koht läbirääkimistel. India annab koolituskohana suurepärase segurahvuste komplekti ja shokeeriva koolituskeskkonna, milles ellujäämiskoolituse maiguga suhtluskoolitus annab suurepäraseid tulemusi. Milleks valida reisikoolitus, sellest saab lisainfot lugeda siit:

Hetkel on  Gos kokkulepe olemas hotelliga Infantaria Comfort Baga Roadil. Avaliku esinemise asukoht sõltub turul olevatest pakkumistest ja selgub kohapeal. Osalejad on nii abikorraldaja kui ka esineja rollis.

Koolitaja: Katrin Aedma, suhtlemiskoolitaja ja konsultant. Koolitaja Katrin Aedma on koolitanud nii lähiriikides, kui ka Hollandis, Islandil, Indias. Enamasti on osalejad olnud multikultuursed, esinemised rahvusvahelistel konverentsidel. Samuti on Katrin Aedma viinud läbi koolitusi välismaal eestlastele. Näiteks 2010 aasta kevadel Goas. Meie firmal on üle maailma enam kui 200-s erinevas riigis koolitajate kontaktid ja võimalused üle maailma saada kohalikku abi koolituste läbiviimiseks. Koolituse läbiviija Katrin Aedma on esimene Eesti IG International Graduate tasemega sertifitseeritud koolitaja Eestis ja oma ala professionaal. 

Osalejad: Kõik, kes vajavad avaliku esinemise ja koolitamisalaseid teadmisi ja on huvitatud rahvusvahelise esinemisoskuse arendamisest. Grupi suurus maksimaalselt 16 inimest.

Muuhulgas leiame vastused küsimustele:

Kuidas esitlust planeerida - läbime kõik etapid ja teeme koostöös esitlused = Kuidas inimestega kontakti luua ja hoida vastuvõttudel esinemisel väiksematele ja suurematele seltskondadele? Kuidas esinemishirm enese kasuks pöörata? = Millises mahus oleme me adekvaatsed enda esinemist hindama? Kuidas ennast arendada? = Millest sõltub esinemise õnnestumine sh mõjuv kehakeel ja sõnakasutus?= Millised on parimad töötavad koolitusvõtted? = Mida teha enne esinemist, esinemise ajal ja peale esinemist? = Kuidas ja miks esinemist visualiseerida? Erinevad mõttemudelid = Kuidas, millal ja kas kasutada huumorit? Erinevate rahvuste suhestumine huumoriga = Mida tähendab varumees taskus ehk kuidas tulla toime ekspromt esinemistega meeldiva rahu ja esinduslikkusega? = Millised võimalused on meil publiku ohjamiseks? Küsimuste, vastusega publiku juhtimine, intrigeerivate küsimustega suurepärane toimetulek, usalduse võitmine = Kolmikkordused, rõhud, pausid, metafooride kasutamise põhimõtted jms = Millised on esineja peamised eksimused esinemisel ja võimalikud lahendused?

Kasutame NLP ehk neurolingvistilise programmeerimise võtteid ja harjutame lavale (sh ruumi sisenemise) tuleku seisundit.

Koolituse tulemus

  • Oskus ennast jälgida ja arendada
  • Oskus teadlikult pöörata tähelepanu teiste ja enda esinemisele - sellest õppida
  • Positiivne laeng ja teadmised, kuidas suurepäraselt esineda
  • Praktiline kogemus rahvusvahelise koolituse korraldamisel ja koolitamisel rahvusvahelisele auditooriumile

Koolitusmaterjal ja tunnistus

Koolitusega kaasneb põhjalik materjal, mis on kohapeal täiendatav ja kasutuskõlblik aja möödudes koolitusel õpitu meenutamiseks.

Koolituse läbimisel saab osaleja tunnistuse. Soovi korral võib tunnistuse väljastaja olla koolituse tellija. Tunnistusele võib lisada ka tellija esindaja nime, sõnumi osalejale ja allkirja.

 Kasutatav koolitusmetoodika

 Koolitusmetoodikaks on treeningu põhimõte, mis võimaldab kõigil osalejatel kaasa mõelda, 

 oma arvamust välja öelda, näha ja analüüsida ennast ja tajuda oma osa tervikliku tulemuse  

saavutamisel.

Koolituse käigus kombineeritakse paindlikult erinevaid metoodikaid, et tagada pidev osalejate huvi ja erksus ning erinevate mõttemudelite ja temperamenditüüpidega inimeste kaasamine tegevusse: Power Pointi presentatsioon temaatiliste videoklippidega, lühiloengud, arutelud, grupitööd, analüüsid, osalejate esinemised. Tegevustes arvestatakse metoodika valikul ka maksimaalset teadmiste meeldejätmise protsenti osalejate poolt.

Kasutame CQM (Hiina Kvantmeetodi) ja Maatrixtehnika, NLP ehk neurolingvistika võtteid ning mitmeid kaudse õppe meetodeid, mille mõju ei ole otseselt aimatav, kuid mõistmine ja reaalne tulem on parem, kui traditsioonilisel õppel.

Koolitused on alati praktilised ja interaktiivsed sisaldades tajutegevusi. Tegevused on mängulised ja loovad, õhkkond positiivne ja vaba. Läbivaks elurõõmus vaimsus, mõtteterad, temaatilised lõdvestavad või energetiseerivad kehalised harjutused.

Koolitused toimuvad sõbralikus ja rahulikus keskkonnas, mis tagab parima võimaliku infoomistamise osalejate poolt. Samas on koolituspäev struktureeritud ja juhitud.

Täpsed tegevused olenevad koolituse temaatikast, koolitatavate arvust ja eripäradest (sugu, keskmine vanus jms), keskonnast jms. 

Koolituse maksumus ühele osalejale on ilma käibemaksuta 15000 krooni osaleja kohta (km puudub, tegemist EL välise riigiga vt Käibemaksuseadus §15, lõige 4, p.1;2). Maksumus sisaldab koolitust ja põhjalikke koolitusmaterjale. Põhigrupi maksumus sisaldab pileteid ja ööbimist. Edasijõudnute grupil on erinev programm ja lisanduvad piletihind ja ööbimine. Vt orogrammi: Goa koolitamisoskuste ja avaliku esinemise koolituse esmane programm.

 

Registeeru: info@KaKonsultatsioonid.ee 

Arvamusi koolitusel osalenutelt saab lugeda siit: http://est.kakonsultatsioonid.ee/referentsid-arvamused/index.php

Lisainfo koolitaja kohta: http://est.kakonsultatsioonid.ee/uued/juhatajast.html

Lisateemad: http://est.kakonsultatsioonid.ee/koolitusteemad/index.php

Koolituspõhimõtted: http://est.kakonsultatsioonid.ee/uued/koolitusp-him-tted.html

Koolitusele tulijale on kasulik lugeda eelnevalt läbi kirjatükk: Koolituseks vajalik eelhäälestus

KA konsultatsioonid on EAS poolt tunnustatud koolitusfirmade nimekirjas.

Koolitustoetuste info: http://www.eas.ee/?id=1556

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Sat, 22 May 2010 00:11:37 +0000
Haridustöötajate koolitus - õpikeskkonna loomine http://localhost/archive/haridustoeoetajate-koolitus-opikeskkonna-loomine/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/haridustoeoetajate-koolitus-opikeskkonna-loomine/menu-id-1020/index.html Enesearenduse abil toetava õpikeskkonna loomine haridusasutuses."

Antud programmi alusel on läbi viidud edukalt koolituste sari 2007 aasta lõpus Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskoolis.

-       Koolitusele eelneb kohtumine ootuste täpsustamiseks. 

-       Koolitus koosneb neljast moodulist, millest 3 on 1,5.-päevased ja neljas 1.- päevane.

Põhiteemad ja tulemus:

Moodul ja põhiteema

 

Tulemus. Koolituselt saavad osalejad teadmised järgmiste oskuste osas:

1. MOODUL - Inimeste erinevus, õpetaja mõjujõud ja imago, keskkonna loomine

(käitumiseetika, organisatsioonikultuur)


  • Õpetaja ja kooli imago mõju igapäevategevustes ja pikemas perspektiivis
  • Temperamenditüüpidest lähtuv erinevus
  • Erinevad mõttemudelid

 

2. MOODUL - Emotsioonid, enese juhtimine, (kriitika) tagasiside andmine ja vastu võtmine (läbipõlemise vältimine, hoiakute mõju analüüs)

 


  • Taju ja tunnetus (Johari aken)
  • Emotsioonide olemus, valikud ja väliskeskkonna mõju (negatiivsete emotsioonide jäämägi)
  • Tagasiside andmine, vastu võtmine ja enesearenduseks kasutamine, koostöö kolleegide ja õpilastega
  • Aus enesekehtestamine
  • Hoiakud ja nende olulisus

 

3. MOODUL - Efektiivsed suhtlemispõhimõtted erinevate inimestega (sh kasvatusraskustega õpilastega) praktiline treening

 


  • Eesmärgi püstitamine suhtlemisel ja esmärgipärane suhtlemine
  • Suhtlemine  (sh teadmiste edastamise võtted) erinevate inimestelega (temperamenditüübid, mõttemudelid jms)
  • Suhtlemissituatsioonide läbimängimine, videotagasiside
  • Suhtlemise eripära õpilastega sh raskesti kasvatatavatega

(Kaasatud lektor ja psühholoog Ülle Kalvik, kelle praktiline kogemus ja teadmised on abiks just kasvatusraskustega lastega käitumise õppimiseks ja arendamiseks)

Teadmiste kinnitamine:

 

4. MOODUL - Järelkoolitus. Õpitu ja kogetu kinnistamine 1 päev

 

 

  • Õpitu, kogetu jagamine teistega
  • Küsimustele vastamine
  • Isikliku arenguplaani koostamine

Koolituse peamine eesmärk on motiveerida ja julgustada haridustöötajaid mõistma oma osa kooli õpi- ja töökeskkonna loomisel ja innustada neid tegelema enesearenduse ja koostööga.

Osalejad saavad kirjaliku materjali koolitusel läbitud teemade kohta, mis on kohapeal osaliselt täiendatav ja hilisema kasutusvõimalusega meeldetuletusena koolitusest.

Koolitusmetoodikaks on treeningu põhimõte, mis võimaldab kõigil osalejatel kaasa mõelda, oma arvamust välja öelda, näha ja analüüsida ennast ja tajuda oma osa tervikliku tulemuse saavutamisel.

Koolituse käigus kombineeritakse paindlikult erinevaid metoodikaid, et tagada pidev osalejate huvi ja erksus ning erinevate mõttemudelite ja temperamenditüüpidega inimeste kaasamine tegevusse. Koolitus toimub sõbralikus ja rahulikus keskkonnas, mis tagab parima võimaliku infoomistamise osalejate poolt. Samas on koolituspäev struktureeritud ja juhitud. Rühmatööd vahelduvad aruteludega, toimub kogemuste jagamine ja rollimängudena reaalsete juhtumite arutelu, kuidas parimal moel ühenduste tegevust korraldada. Meeskonnatöö ja suhtlemispõhi­mõtted on läbivad teemad nii teoreetiliselt kui praktiliselt kõigis koolitusmoodulites. Kasutame mitmeid kaudse õppe meetodeid, mille mõju ei ole otseselt aimatav, kuid mõistmine ja reaalne tulem on parem, kui traditsioonilisel õppel.

Osalejaid: haridusasutuse töötajad, kuni 40 inimest.  

Koolitajad:

Koolituse viivad läbi oma ala tuntud spetsialistid - mitmekülgse kogemusega praktikud:

- Katrin Aedma

- Ülle Kalvik

Asukoht:

Korraldab tellija. Sobivad tellija ruumid. Vajalik eelnev koolitaja tutvumine ruumiga, pääs ruumi 2h enne koolituse algust.

Moodulite toimumise aeg ja ajakava:

Vastavalt kokkuleppele

1. moodul/ 11AK

2. moodul/11AK

3. moodul/11AK

4. moodul/5AK

Kokku 38AK= 51h

Konkreetset pakkumist küsi meili teel

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Sun, 15 Nov 2009 18:31:30 +0000
Kaasav koolitusstiil - Kuidas tunda mõnu koolitamisest? http://localhost/archive/kaasav-koolitusstiil-kuidas-tunda-monu-koolitamisest/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/kaasav-koolitusstiil-kuidas-tunda-monu-koolitamisest/menu-id-1020/index.html Õpetamine, koolitamine, treenimine … need on kõik tegevused, mille puhul lähenemine on erinev, kuid eesmärk on üks – anda inimestele teadmisi. Kuivõrd need teadmised inimesteni jõuavad ja kas neid tulevikus ka kasutama hakatakse, see oleneb paljudest asjaoludest.

Vaatleme vaid neid asjaolusid, mis sõltuvad meist kui koolitajatest ja mida me ise saame mõjutada.
Eelkõige teeme selgeks inimeste taju erinevuse, räägime sellest, kuidas ennast õpilaste ja kolleegide kaasabil tundma õppida ning arendada ja siis võtame vaatluse alla kolm põhilist teemat:
1. mina kui isiksus
2. mina kui koolitaja
3. minu koolitusmaterjalid
Metoodikaks on loeng koos PowerPoint esitlusega + grupitööd + simulatsioonimängud.
Kõik osalejad saavad ülevaatliku materjali, mis on kohapeal täiendatav ja hilisema kasutusvõimalusega meeldetuletuseks koolitusest
Osalejatel selga vaba rõivastus ja kaasa hea tuju.

Image

busytallinnudu.jpg"Kui teil on õun ja mul on õun
ja kui me vahetame neid õunu,
siis jääb nii teile kui mulle üks õun.
Aga kui teil on idee ja minul on idee
ja me vahetame neid ideid,
siis on meil mõlemal kaks ideed!"
~George Bernard Shaw~

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituspõhimõtted

Smile Koolitusteemad

Smile Koolituskalender

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Koolitused koolitajatele ja õpetajatele Wed, 04 Apr 2007 14:20:00 +0000