KoolitusTEEMAD Kakonsultatsioonid http://localhost/archive/tooalased-koolitused/menu-id-1020/index.html Wed, 07 Sep 2016 19:35:17 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management et-ee Erakonsultatsioonid ja koolitused http://localhost/archive/erakonsultatsioonid-ja-koolitused/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/erakonsultatsioonid-ja-koolitused/menu-id-1020/index.html Üle 20 aasta on meie koolitajad ja konsultandid nii teoorias kui praktikas õppinud elamise kunsti ja jagavad seda lahkelt ka teiega. Pakume huvitavaid ja interaktiivseid minikoolitusi, mitme päevaseid koolitusi, arendusprogramme ja reisikoolitusi. Erakonsultatsiooniks elu planeerimise sooviga või teatud oskuste professionaalseks arendamiseks pakume konsultatsioone ja koolitusi ka Skype ja e-maili teel.

Küsi lisa ja telli koolitus: info@KaKonsultatsioonid.ee

KA_Avalik-esinemine

                     Sobib Sulle? Loe lisa

KA_Koolitaja-koolitus

                 Sobib Sulle? Loe lisa

KA_motivatsioonikoolitus

                    Sobib Sulle? Loe lisa

KA_suhtlemiskoolitus

                 Sobib Sulle? Loe lisa

KA_teeninduskoolitus

                Sobib Sulle? Loe lisa

KA_elu-planeerimine

                 Sobib Sulle? Loe lisa

 

Meie koolitused sobivad nii lõbusate kui tõsiste ürituste juurde. Pakume paketikoolitusi ja individuaalseid rätsepatööna valminud koolitusi, toetust nii enne kui peale koolitust, selleks, et koolitus oleks investeering mitte kulu. Siin on ülevaade koolituspõhimõtetest.

Võta ühendust, kui soovid saada suurepäraseks esinejaks, tuntud koolitajaks, heaks suhtlejaks, kiidetud teenindajaks või soovid abi elu planeerimisel.

Smile Huvitavad ja arendavad artiklid

Smile Harivad ja praktilised raamatud

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Mon, 19 Oct 2015 22:18:58 +0000
Norra tööturu koolitused, CV koostamine http://localhost/archive/norra-toeoeuru-koolitused-cv-koostamine/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/norra-toeoeuru-koolitused-cv-koostamine/menu-id-1020/index.html Norra tööturg huvitab paljusid inimesi üle maailma, sest Norra näol on tegemist heaoluühiskonnaga, kus kohalik palganumber aitab lahedalt ära elada ja töötingimused on inimlikud.

Kuidas aga kirjutada sellist CV-d ja motivastioonikirja, mis kohalikule tööandjale, personalitöötajale ja värbajale heas mõttes meeldib ja on korrektne aidates kaasa sellele, et just Sina oled see, keda tööle valitakse?

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Thu, 14 May 2015 16:12:45 +0000
Motivatsioonikoolitus - tagasi tööturule! http://localhost/archive/motivatsioonikoolitus-tagasi-tooturule/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/motivatsioonikoolitus-tagasi-tooturule/menu-id-1020/index.html Kõik need, kes on kunagi pidanud tööturu keerisest eemal olema, kas haiguse, pere juurdekasvu või muu põhjuse tagajärjel, teavad, et ei olegi nii lihtne taas tööturule siseneda. Isegi pikemalt puhkuselt naasmine on nii mõnelegi raske. Hoolimata sellest, et palju on temaatilist kirjandust ja nii mõnelgi on olemas eelnev kogemus, vajab inimene professionaalset toetust, et taas reipalt leida just see töö, mida hing ihkab teha, saada julgustust ja ideid, kus suunas ja kuidas liikuda.

 

Koolituse eesmärk: motivatsiooni ja suhtlemiskoolituse eesmärgiks on aidata tööotsijal taas tööturule siseneda.

Tulemus: koolituse läbinud tunnevad end motiveeritult ja enesekindlalt, et taas tööturule siseneda. Osalejad teavad, millised võivad olla nende komistuskivid ja kuidas neid vältida. Osalejad on saanud praktilisi tööriistu ja koostanud isikliku arenguplaani.


Õnnelikud töötajad

Sihtgrupp: tööotsijad

 

Kestvus: olenevalt tellija soovile. 1-2 päeva kestab minikoolitus, mis annab tõuke ja teadmised, kuid ei anna võimalust piisavalt harjutada puuduolevaid oskusi. Pikemaajaline koolitus annab nii teadmised, kui ka oskused ning reaalse toetuse, et tööturule sisenemiseks valmis olla ja reaalseid tulemusi saavutada. Erakoolituse ja -konsultatsiooni korral lepitakse kokku arengukava peale vajaduste kaardistamist. Heaks kombinatsiooniks on grupikoolitus ja erakoolitus/ konsultatsioon.

 

Tegevused ja teemad:

  • kompetentside kaardistamine (osaleja teab, mis on tema tugevused - ka need isikuomadused ja oskused, mis esmalt tema enese eest varjatud olid, on professionaalse abiga leitud ja teadvustatud);
  • eesmärkide püstitamine ja õnnelikkuse kaalu mudel (osaleja saab aru, miks on vajalik tööturule siseneda, mille nimel ja kuidas pingutada. Osaleja on läbi mõelnud oma tulevikupidi ja kirja pannud üldised eesmärgid, mille nimel tööle hakata. Unistused on analüüsitud ja selekteeritud reaalsed soovid, leitud motivaatorid, mis inimese liikuma panevad);
  • tööturule sisenemiseks vajalike oskuste analüüs ja suurimate takistuskohtade kaardistamine (osalejatega koos on analüüsitud tööotsingu protsessis vajalikke tegevusi ja nende tegemiseks olulisi oskusi. Kaardistatud on iga osaleja arengukohad - näiteks hirm telefonivestluse või töövestluse ees);
  • oluliste arengukohtade arenguplaani koostamine ja treening (osaleja arengukohad on kaardistatud, koolitaja abiga on koostatud arenguplaan, mis hõlmab nii iseseisvaid tegevusi kui ka grupitegevusi ja coachingut. Tulemuseks on tööotsingu protsessis vajalike oskuste treenimine ja omandamine);
  • motivatsiooni olemus ja selle hoidmise võtted, uute oskuste omandamise 5 reeglit (osaleja on koolituse tulemusena mõistnud, mis on tema motivaatoid ja just teda käivitav jõud. Osaleja on teada saanud 5 kõige olulisemat tegevust iga uue oskuse omandamiseks ja saanud praktilisi tööriistu, et igapäevaselt motivatsiooni hoida).

Koolitaja

Koolitajaks on professionaalne koolitaja, konsultant ja kirjanik, Katrin Aedma, kes on motivatsiooni ja suhtlemiskoolitusi läbi viinud aastast 2000, omab rahvusvahelise koolitaja tiitlit ja on üks elav näide inimesest, kes teeb tööd, milleks on loodud ja mida ta väga armastab. Katrin Aedma on töötanud kahes Eesti suurettevõttes juhina, oli Mainori Kõrgkooli esimene teeninduspsühholoogia õppejõud ning tema sulest on ilmunud mitmed harivad ja praktilised artiklid ja raamatud meilietiketi, esinemisoskuste jt teemadel. Lisainfio: Katrin Aedma looming

Viimastel aastatel on Katrin koolitanud korduvalt Indias ja Norras. Katrin Aedma on teinud tulemuslikku koostööd Eesti Töötukassaga ja Norras läbinud 2-aastase täiendkoolituse rahvusvahelisele sihtgrupile nii kesk- kui kõrghariduse baasil, mis sisaldas erineva taseme lähenemisi tööturule sisenemiseks.

Lisainfo: Katrin Aedma

 

Koolitusmetoodika: meie koolitused on alati interaktiivsed - kombineeritakse erinevaid metoodikaid, et tagada parim tulemus. Grupitööd vahelduvad individuaaltöödega, loengud videoklippide, harjutuste ja aruteludega. Positiivne, toetav ja kaasav õhkkond aitavad kaasa nii teemade omandamisele kui me meeldiva meeleolu ja motivatsiooni tekkimisele. 

"Õige töö on töö, mida tehes tunned, et ei ole päevagi tööl käinud,

töö, mille tegemiseks on Sul sünnipärased eeldused,

töö, kus ei ole ebameeldivaid esmaspäevasid ja pikisilmi oodatud puhkust,

töö, mis paneb silmad särama ja annab energiat

tagades Sulle oivalise oleviku ja turvalise tuleviku"

~Katrin Aedma~

Smile Tasuta e-koolitus tööotsijale

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad ariklid

Smile Testid

Smile Tasuta inspiratsioonikoolitus

Smile Videod eesti edukate ettevõtjatega

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Tue, 07 Apr 2015 09:05:16 +0000
Praktilisi näpunäiteid Norras töö otsijale http://localhost/archive/praktilisi-naepunaeiteid-norras-toeoe-otsijale/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/praktilisi-naepunaeiteid-norras-toeoe-otsijale/menu-id-1020/index.html cvKoolitus eestlastele teemal, kuidas Norras tööd leida - arukas planeerimine ja täpne sihtimine.

Ei ole ime, et Norras, nii nagu kogu maailmas, pakutakse arvukalt tööotsingu koolitusi, CV ja motivatsioonikirjade koostamise teenust. Ei olegi nii lihtne leida üles isiklikud kompetentsid, tugevused, millele rõhuda ja selekteerida oluline ebaolulisest. Tihti tundub, et on nii palju kirjutada, kuid siis selgub, et tegelikult tööandjat huvitab vaid 10% kogu sellest infost, mis tööotsija kirja pani. Või siis vastupidi - ei olegi midagi kirjutada. Meil kõigil on kogemused ja oskused, mis alles õigesti sõnastades saavad tähenduse ja jõu ning aitavad eesmärke saavutada. Spetsialisti abiga on võimalik kirjutada selline CV ja motivatsioonikiri, milleni üksi jõudmine on keeruline. Norra tööturukoolitus on valminud Eesti Selts Norras tellimusel ja mõeldes just eestlastele, kes Norras soovivad tööd leida või vahetada. Kes ei saa osaleda grupikoolitusel, võib julgesti koolitajaga otse ühendust võtta. Oluline on teada, et töövahendusega ei tegele ei koolitaja ega ka Eesti Selts Norras. Küll aga on koolitusel osalejal võimalik saada soovitusi, kuskohast tööd Norras leida.

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Fri, 03 Apr 2015 19:36:05 +0000
Eesmärkide saavutamine ja hoiakud http://localhost/archive/eesmaerkide-saavutamine-ja-hoiakud/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/eesmaerkide-saavutamine-ja-hoiakud/menu-id-1020/index.html Sihtgrupp: teretulnud on kõik, kes soovivad end arendada ja elada teadlikumalt ning olla edukamad nii era- kui tööelus.

 

Eesmärk: osaleja saab teadmised eesmärkide saavutamisest, uskumuste ja hoiakute seostest ja leiab isiklikud piiravad uskumused.

 

Sisu:

koolituse käigus tegeletakse enesearengu vundamendiküsimusega - mida me soovime ja mis takistab meie soovide täitumist. Tihti ei tea inimesed, mida nad tegelikult soovivad, kuhu ja millal tahavad jõuda - pea on mõtteid täis, tahaks midagi, kuid mida, ei tea. Tahaks palju, kuid mis on kõige olulisem, seda on raske mõista - kõik tundub oluline.

Meie eesmärkide saavutamist, kui oleme selgelt määratlenud oma eesmärgid, toetavad või siis pärsivad meie uskumused. Uskumused on isetäituvad ennustused, mille olemasolust ei pruugi inimene ise teadlik olla.

Koolitusel selgitatakse oma tegelikke eesmärke ja motiive, püstitatakse eesmärgid, mida saavutada soovitakse. Koostöös otsitakse üles eesmärkide saavutamist pärssivad uskumused ja pööratakse need ümber meie eesmärke toetavateks uskumusteks. Õpitakse hoiakute ja käitumise muutmise põhimõtteid.

 

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituspõhimõtted

Smile Koolitusteemad

Smile Koolituskalender

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Thu, 07 Jun 2012 21:56:13 +0000
Koolitus: 20 põhimõtet eduka karjääritee alustamiseks http://localhost/archive/edukas-karjaar/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/edukas-karjaar/menu-id-1020/index.html kuidas leida töödKoolitus on suunatud sihtgrupile, kes on kooli lõpetanud ja sukelduvad tööellu.

 

Teeme väikese SWOT analüüsi ja räägime sellest, millised on noore inimese plussid ja miinused, millised on võimalused ja ohud tööelu alguses.

 

Vaatleme meeskonna moodustumise etappe, et mõista, mis juhtub, kui tööle tuleb uus inimene, räägime kirjutamata reeglitest ja nö "vanakeste" kombest noortele lihtsalt ära teha...

]]>
katrin.aedma@gmail.com (Katrin Aedma) Tööalased koolitused Thu, 07 Jun 2012 21:04:49 +0000
Tulemuslik konfliktide lahendamine http://localhost/archive/tulemuslik-konfliktide-lahendamine/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/tulemuslik-konfliktide-lahendamine/menu-id-1020/index.html 1-päevane (8 tundi) praktiline koolitus.

Konfliktide lahendamise koolitus on vajalik kõigile, kes soovivad arendada oma suhtlemisoskusi ja konfliktidega toimetuleku oskusi. Konfliktide ja vastuolude lahendamise oskuste meisterlikum valdamine aitab tööalaselt tulemuslikum olla ja koostööst suuremat rahuldust tunda.

Konfliktide lahendusoskuste koolitus koosneb sissejuhatusest, kolmest moodulist ja kokkuvõttest.

Moodulid: I - Võit-võit mõtteviisi alustalad; II - keele valitsemine probleemolukordades; III - enesejuhtimine konfliktilahenduse protsessis.

 

Koolitaja: Ave Eero (NLP Trainer, suhtlemistreener)

 

Toimumise koht ja aeg: kokkuleppel või vastavalt KoolitusKalendrile

Koolituspäev algab 10.00 ja lõpeb 17.00

 

Koolituse eesmärk ja tulemus - koolitusel osalejad on:

  • teadvustanud tulemusliku konfliktide lahendamise aluseks oleva võit-võit mõtteviisi põhimõtted
  • analüüsinud oma konfliktilahendusstiili mõju suhetele
  • õppinud arvestama teiste inimeste emotsionaalseid vajadusi
  • harjutanud konfliktilahendusprotsessi ohjamist

Koolitusel saadud teadmised, toetavad Eesti ettevõtjate konkurentsivõime ja kasvupotentsiaali suurenemist ja ettevõtja ärieesmärkide saavutamist:  - ettevõtjate, ettevõtete juhtide ja töötajate juhtimis- ja tööalaste teadmiste ning oskuste arendamise kaudu; - kvalifitseeritud töötajate poolt loodava lisandväärtuse abil.

Koolitus on üles ehitatud praktilises töö vormis, kus on tagatud kõigi osalejate aktiivne osalemine ja intensiivne konfliktide lahendamise oskuste arendamine. 

 

Päeva tegevuste selgitus ja ajakava

SISSEJUHATUS

  • Millistes situatsioonides vajame konfliktilahendusoskusi?
  • Erinevad konfliktilahendusstiilid
  • Praktiline ülesanne „Tutvumisbingo"

I moodul: VÕIT-VÕIT MÕTTEVIISI ALUSTALAD

  • Inimlikud vajadused ja nende arvestamine suhtlemisel
  • Mis tagab eduka konfliktide lahendamise?
  • Millised suhtlemisoskused iseloomustavad tulemuslikku konfliktide lahendamist ja kuidas neid arendada?

Harjutus väikestes rühmades, interaktiivne loeng ja arutelu

II moodul: KEELE VALITSEMINE PROBLEEMOLUKORDADES

  • Levinumad „sõnastuskarid"
  • Ärritavalt mõjuvad väljendusviisid
  • Positiivse ja negatiivse mõjuga sõnad
  • Koostööle kutsuv keelekasutus

Keelemudelite näited, rühmatöö ja analüüs

III moodul: ENESEJUHTIMINE KONFLIKTILAHENDUSE PROTSESSIS

  • Konfliktide lahendamise 6-astmeline mudel
  • Emotsionaalsest ülekuumenemisest hoidumine
  • Isikliku osavõtu määr
  • Eneseväärikuse ja teisest lugupidamise säilitamine
  • Konfliktilahendusprotsessi ohjamise kuldreeglid

Juhtumite analüüs, rollimäng, rühmatöö ja arutelu

KOOLITUSE KOKKUVÕTE JA ISIKLIKE ARENGUÜLESANNETE VÕTMINE

 

Investeeringu suurus

Kokkuleppel tellijaga.

Maksumus sisaldab koolituse läbiviimist, koolitusmaterjale, tunnistust ja e-tuge peale koolituse lõppu.

Koolitust saab tellida gruppidele. Seda, kas koolitus on avalikus kalendris, seda saab vaadata siit: KoolitusKalender

Koolituspõhimõtted on kirjas siin: KA Konsultatsioonid koolituspõhimõtted  

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

 

"Konflikt on olemas vaid siis, kui me teda oma energiaga toidame. Kui õpime konfliktiga suhtlema, sarnaselt teise inimesega ja ta kenasti oma enegiaväljast ja oma tegemistest minema saadame, enne aga olles temalt õppinud, siis kogeme, mis on konfliktivaba elu. Ja see tunne on seda väärt, et õppida!

Keegi ei saa põlema panna midagi, mis ei sütti"

~Katrin Aedma~


Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Mon, 24 May 2010 17:00:54 +0000
Mõjus liidrikäitumine - liidrioskuste praktiline arendamine http://localhost/archive/mojus-liidrikaeitumine-liidrioskuste-praktiline-arendamine/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/mojus-liidrikaeitumine-liidrioskuste-praktiline-arendamine/menu-id-1020/index.html Koolitus on vajalik kõigile, kes soovivad arendada oma liidrioskusi. Liidrikompetentside valdamisest on abi näiteks projekti meeskonna juhtimisel, koosolekute läbiviimisel, koostöö mõjusamaks muutmisel.

 

Koolitaja: Ave Eero (NLP Trainer, suhtlemistreener)

 

Toimumise koht ja aeg: kokkuleppel või vastavalt KoolitusKalendrile

Koolituspäev algab 10.00 ja lõpeb 17.00

Koolituse eesmärk ja tulemus - koolitusel osalejad on:

  • teadvustanud liidrikäitumise põhimõtted
  • analüüsinud oma liidrirolli
  • harjutanud liidrikompetentside rakendamist erinevates situatsioonides
  • leidnud võimalusi oma liidrikäitumise mõjukuse suurendamiseks

Koolitusel saadud teadmised, toetavad Eesti ettevõtjate konkurentsivõime ja kasvupotentsiaali suurenemist ja ettevõtja ärieesmärkide saavutamist:

  • ettevõtjate, ettevõtete juhtide ja töötajate juhtimis- ja tööalaste teadmiste ning oskuste arendamise kaudu;
  • kvalifitseeritud töötajate poolt loodava lisandväärtuse abil.

Koolitus on üles ehitatud praktilises töö vormis, kus on tagatud kõigi osalejate aktiivne osalemine ja intensiivne liidrioskuste arendamine. 

Päeva tegevuste selgitus ja ajakava:

SISSEJUHATUS

  • Eesmärgid ja ootused
  • Liidri mõiste
  • Praktiline ülesanne „Meie pilt"

LIIDRI ROLLID ARENGU TOETAJANA

  • Liidrikäitumise erinevad perspektiivid
  • Arengu ja muutuste tasandid
  • Liidri rollid
  • Interaktiivne loeng, rühmatöö ja individuaalne ülesanne

LIIDRI VÕTMEKOMPETENTSID JA NENDE RAKENDAMINE

Juhtumite analüüs, interaktiivne loeng, arutelu ja eneseanalüüs

LIIDRIKÄITUMISE STIILIDE ANALÜÜS

  • Juhtimine vastuväidete kaudu
  • Kaasnev hüvitus
  • Juhtimine eesmärgi kaudu
  • Intellektuaalne stimuleerimine
  • Inspireerimine
  • Individuaalne lähenemine
  • Karismaatiline (visionääri) stiil

Meeskonnaharjutus, demonstratsioon, rühmaarutelu

LIIDRI MOMENDID

  • Jagatud visioon
  • Liidrivõimete avaldumine
  • Väärtuse sildade loomine

Harjutus väikestes rühmades, Ineraktiivne loeng, Juhtumite analüüs

KOOLITUSE KOKKUVÕTE JA ISIKLIKE ARENGUÜLESANNETE VÕTMINE

Investeeringu suurus: Ühepäevase koolituse tavahind ühe osaleja kohta on 69 eurot. Lisandub km 20%. Maksumus sisaldab koolituse läbiviimist, koolitusmaterjale, tunnistust ja e-tuge peale koolituse lõppu.

Koolitust saab tellida gruppidele. Seda, kas koolitus on avalikus kalendris, seda saab vaadata siit: Avalik KoolitusKalender.

Koolituspõhimõtted on kirjas siin: KA Konsultatsioonid koolituspõhimõtted  

 

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Mon, 24 May 2010 16:39:05 +0000
Valutu vallandamine (outplacement) ja toimetulek muutustega http://localhost/archive/valutu-vallandamine-outplacement-ja-toimetulek-muutustega/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/valutu-vallandamine-outplacement-ja-toimetulek-muutustega/menu-id-1020/index.html Hoolimata sellest, milline on hetke seis - kas on majaduslangus või vastupidi rahvas õnnelik, sest äri õitseb, on kasulik oskus olla valmis muutusteks, arendada ennast eraisikuna ja toetada muutustega harjumist ettevõttes.

 

Sa ei ole rahul oma praeguse ametiga?

Pakume koolitusi neile, kes hetkel rahulikult oma tööpostil ja neile, kellel ärevus hinges. Samuti inimestele, kes ei tea, mis võiks olla see järgmine samm ja kuhu poole liikuda. Ettevõtetele pakume valutu vallandamise e outpacement´i koolitusi (sh sisekoolitajate väljaõpet), millega ettevõte saab toetada töölt lahkunuid ja allesjääjaid, et nad emotsionaalselt tuleksid paremini toime edasise eluga. See ei ole mitte ainult lahkuva töötaja emotsionaalne küsimus vaid ettevõtte imago jaoks oluline tegevus.   

support.jpg

Koolitust ja/või konsultatsiooni saab tellida nii üksikisikule kui grupile. Koolituspõhimõtete ülevaate leiab siit

Koolituse ja konsultatsiooni teemade rõhuasetus sõltub tellija vajadustest ja iga juhtum on rätsepatöö, mis valmib koostöös tellija ja koolitaja/ konsultandiga. Hind sõltub koolituse kestvusest, raskusastmest ja ajakulust.

 

Toimetulek muutustega (* Muutuse olemus * Psühholoogiline enese ja teiste ettevalmistus * Testime, milline on inimese loomupärane toimetulek muutustega * Harjutused muutumiseks * Isikliku arenguplaani koostamine *)

Valutu vallandamine e outplacement (* Psühholoogiline löök ja sellest välja tulemine * Kuidas edastada ja kuidas vastu võtta vallandamise või koondamise teadet * Teate vormistuslik külg * Ettevõtte poolne toetuse pakkumine sh valutu vallandamise protseduuri koostamine koostöös konsultandi, koolitajaga * Lähedaste toetuse olulisus ja õige käitumisviis * Hetke olukorra analüüs * Isiklike tugevuste ja nõrkuste analüüs * Eesmärkide püstitamine ja arenguplaani loomine * CV ja motivatsioonikirja koostamine * Töövestlus e tööintervjuu *) Üldjuhul on valutu vallandamise koolitus ja konsultatsioon ettevõte poolt tellitud ja finantseeritud ning kuulub valutu vallandamise sh koondamise protsessi juurde. 

 

Karjääri planeerimine (* Hetke olukorra analüüs * SWOT * Eesmärkide püstitamine * Karjääriplaani koostamine * CV, sooviavaldus ja motivatsioonikiri - mis, milleks ja kuidas *)

 

Kuidas saada unistuste töö? (* Soovide ja võimaluste analüüs * Temperamenditüübi test ja sellest lähtuvalt sobiva ameti leidmine * Tööturu mehhanismide ülevaade * Müüva CV ja motivatsioonikirja koostamine * Iseendaks jäämine töövestlusel *)

Directori vahendusel saab lisainfot valutust vallandamisest artiklite kogust

 

Koolitajad ja konsultandid on oma ala spetsialistid. Koolitaja saab tellida kõigis maailma keeltes. Koolitus on võimalik osaliselt läbi viia elektrooniliselt suheldes. Peale koolitust tagatakse osalenute toetus e-maili teel. 

koolitus metsas.jpg

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Sat, 17 Jan 2009 12:23:28 +0000
Oskus konflikti arenguvõimalusena kasutada http://localhost/archive/oskus-konflikti-arenguvoimalusena-kasutada/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/oskus-konflikti-arenguvoimalusena-kasutada/menu-id-1020/index.html Konfliktid on elu loomulik osa. Konfliktid olid, on ja jäävad olema. Inimese oskus konfliktide minimeerida, neid ennetada ja nende tekkimisel neid oskuslikult lahendad kaotamata õppetundi, on arendatav.

Kui on tõsine soov ennast arendada, siis selleks on vajalik teha isiklik arenguplaan ja tegutseda, et välja tulla mugavustsoonist.

Koos leiame arendamist vajavad valdkonnad (mis?), koostame arenguplaani (kuidas?) ja paneme paika tähtajad (mis ajaks?).   

Image

"On neid, kelle elu koosneb kokkulepetest ja neid, kelle elu koosneb konfliktidest!
Mina eelistan esimest … Rumal otsib süüdlasi, tark leiab õppetunni!"
~Katrin Aedma~

 

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Wed, 04 Apr 2007 14:17:58 +0000
Oskuslik reageerimine kliendi kriitikale http://localhost/archive/oskuslik-reageerimine-kliendi-kriitikale/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/oskuslik-reageerimine-kliendi-kriitikale/menu-id-1020/index.html On võrratu, kui klient ütleb meile, mida ta tegelikult meie teenindusest, meie tootest ja meist arvab. Erinevate allikate väitel räägitakse negatiivsest kogemusest edasi vähemalt 10-le inimesele, positiivsest aga 1-le.

Tore, kui klient oskab anda tagasiside sellisel moel, et selle abil on võimalik teha muudatusi. Võib aga juhtuda, et klient ütleb meile seda, mida me kuulda tahame, ei ütle üldse midagi ja räägib teistele või siis annab meile tagasiside rünnates.

Koolitusel õpime kliendi kriitikat vastu võtma, seda lausa küsima ja seda oskuslikult enese ja ettevõtte arenguks kasutama.

Image

"Õnnelik on see, kes enda laitmist kuuldes, võib seda enese parandamiseks kasutada! "

~Shakespeare~

 

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Wed, 04 Apr 2007 14:14:55 +0000
Teenindushoiaku treening http://localhost/archive/teenindushoiaku-treening/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/teenindushoiaku-treening/menu-id-1020/index.html (firmasisene meeskonnatöö koolitus)
Treening on mõeldud teenindusettevõtete töötajatele, kelle igapäevatööks on klienditeenindus. Neile, kes soovivad treenida teenindushoiakut olgu siis tegemist uue meeskonnaga ja avatava teenindusettevõttega või juba olemasoleva ettevõtte arendamisega.

Treeningu põhirõhk on osalejate suhtlemise arendamisel olemaks hea teenindaja ja hea klient. Õpime nippe, kuidas kasutada inimestevahelist kommunikatsiooni enese ja ettevõtte arendamiseks. Teemadeks on enesekehtestamine eelkõige teenindussituatsioonis, pretensioonide tulemuslik käsitlemine nii kirjalikus kui suulises vormis, emotsioonide juhtimine, tagasiside andmine, kiitus ja kriitika, eeskuju mõju kaaslastele. Viime läbi reaalsed teenindussituatsioonid, teeme analüüsid ja treenime käitumistehnikaid.   
Eesmärk:
Osalejad on treeninud ja omandanud põhiteadmised oskuslikust käitumisest teenindussituatsioonis ning info kasutamises enese ja ettevõtte protsesside arendamiseks.  Eelkõige treenime oskust õppida kogemustest ja tagasisidest, tulla toime erinevate teenindussituatsioonidega ja jõuda võit-võit lahenduseni.

Metoodika: Treening on interaktiivne ja üles ehitatud praktilise töö vormis – arutelud vahelduvad rühmatööde, esinemiste, väitluste, rollimängude ja praktiliste harjutustega. Rollimängud toimuvad enamasti reaalsituatsioonides erinevates teenindusasutustes.
Grupis maksimaalselt 12 osalejat, kestvus minimaalselt 2+1 päeva

Image

"Ei loe mitte see, milline sa oled, vaid see, kuidas sa välja paistad!"

~Katrin Aedma~

 

~Katrin Aedma~

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Wed, 04 Apr 2007 14:11:11 +0000
Tipp Teenindaja ja VIP kliendid http://localhost/archive/tipp-teenindaja-ja-vip-kliendid/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/tipp-teenindaja-ja-vip-kliendid/menu-id-1020/index.html sa oled ...jpgIgal tööl on omad mured ja rõõmud.
Teenindaja töö sobib ainult väljavalitutele. Mitte kõik ei suuda ja ei taha pakkuda parimat teenindust teenuse osutamisel või toote müümisel. Mõni meist on selleks tööks sündinud, mõni saab õppida, paljud aga on kindlasti paremad mõnes muus ametis. Igale oma.

Mulle teenindustöö meeldib. Meeldib õppida koos klientidega ja kientidelt. Ei ole ime, et aastal 2000 alustasin Eesti esimese õppejõuna Tartu Mainori Kõrgkoolis teeniduspsühholoogia loengutega ja olin Eesti Energia töötajate sisseelamiskoolituse klienditeeninduse ABC koolitaja. Mina usun, et ei ole olemas raskeid kliente. Mida teadlikum on klient, seda enam ta meid õpetab. "Halb klient" on hea aabits.

  • Kas teenindaja isiksus on arendatav või on see oskus kaasa sündinud?
  • Kuidas arendada oma oskus ja soovi inimesi mõista huvitavate ja lihtsate meetoditega? 
  • Kas juhil on võimalik panna teenindajad klienti armastama? 
  • Kas meil on rumalad kliendid või ebakompetentsed teenindajad? 
  • Milline klient ma ise olen?

Image

"Me ei saa muuta maailma, kuid me saame luua oma maailma, muutes iseennast.

Igaüks on oma riigi kuningas!"

~Katrin Aedma~

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Wed, 04 Apr 2007 14:08:27 +0000
Hea teenindus konkurentsieeliseks (juhtidele) http://localhost/archive/hea-teenindus-konkurentsieeliseks-juhtidele/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/hea-teenindus-konkurentsieeliseks-juhtidele/menu-id-1020/index.html Ajal, mil paljud firmad pakuvad sarnaseid teenuseid ja tooteid, on aina olulisemaks konkurentsieeliseks oskuslik teenindamine.

Oskusliku teenindamise alla ei käi pelgalt teenindaja käitumine kliendiga – silmast-silma, telefoni või meili teel. Oskuslik teenindamine on läbimõeldud protsess, mis koosneb pisidetailidest.

Ei ole mõtet koolitada teenindajaid teenindama, töötada välja teenindusstandardeid, nõuda tervitamist ja naeratamist, kui seda ei toeta teeninduskontseptsioon, pakutavate toodete ja teenuste kvaliteet, teenindusruum jm. olulised detailid.

Vajalik on anda teenindajale tunne, et tema töö on väärtuslik, tema on väärtuslik, panna teda hindama iseennast ja oma ametit, anda talle head tööriistad ja luua toetavad süsteemid!

Image

"Kõik suured asjad koosnevad väikestest ja väikesed veel väiksematest.

Hea eine oskab valmistada see, kes teab, millised ained kokku panna või see,

kes oskab teiste poolt kokku pandud  asju õigesti kasutada"

~Katrin Aedma~

 

~Katrin Aedma~

Lisainfo ja tellimine:

info@KaKonsultatsioonid.ee, katrin.aedma@gmail.com, Katrin.Aedma@KaKonsultatsioonid.ee

Smile Koolituskalender

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Wed, 04 Apr 2007 14:00:30 +0000
Erinevad teemad http://localhost/archive/koolitused/menu-id-1020/index.html http://localhost/archive/koolitused/menu-id-1020/index.html Kõiiki teemasid on võimalik käsitleda vastavalt vajadusele - muuta need motivatsioonikoolitusteks, minikoolitusteks, pikaajalisteks arenguprogrammideks. Ole julge küsima, mida soovid ja meie teeme toote, mis just Sulle ja Sinu ettevõttele sobib.

OÜ KA Konsultatsioonid omab koolitusluba ja vastavalt kehtivale korrale, on võimalik  tööalase koolituse läbiviimisel tulumaks tagasi arvestada.

 

Näidisteemad

1. Juhtimine (kontakti loomine ja hoidmine personaliga, tunnustamine, motiveerimine, delegeerimine; koosolekute ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltöö jms.)

 

2. Ametijuhendid (koostamine, rakendamine, haldamine, muutmine, sh. ametiprofiilid)

 

3. Arenguvestlused (regulaarsed ja mitteregulaarsed arenguvestlused, ettevalmistamine – eesmärgistatud küsimustikud, protsessi haldamine; läbiviimise põhimõtted; analüüs ja järeltegevuste planeerimine)

 

4. Personalisüsteem (personalipoliitika ja koolituspoliitika koostamine koos töötajatega treeningu või välise projektijuhtimise käigus)

 

5. Tegevusjuhendid (mis, milleks, millises mahus. Juhendite koostamine, vormistamine, haldamine ja teadvustamine järgimiseks koostöös täitjatega)

 

6.Suhtlemisoskus (positiivne mõtlemine, positiivne hoiak, selge eneseväljendus, kriitika andmine ja vastuvõtmine, sh. lõdvestumistehnikad, meditatsioon, mõtete kontrollimine, mentaalne eesmärgipärasus, sisemise harmoonia saavutamine)

 

7. Firma eesmärkide loomine (visioon, missioon) ja püstitamine meeskonnatööna. Tekkinud konfliktolukorra lahendamine töötajate suunamise abil. SWOT jt. firma jaoks oluliste analüüside, protsesside ja dokumentide koostamine meeskonnaga koolituse vormis

 

8.Teeninduspsühholoogia (suhtlemine klientidega. Teenindusprotsess, teeninduskeskkond, verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine, konfliktide ja kaebuste käsitlemine arenguvõimalusena. Kliendi vajaduse tuvastamine või tekitamine ja selle rahuldamine, emotsionaalne ja materiaalne lisaväärtuse müük)

 

9. Müük ja pikaajalised kliendisuhted (Müügitöö olemus, eduka müügi hoiakud, müügiplaanid, sihtgrupp, ideede müük, müügi tsükkel, ootuste tuvastamine, vastuväidete lahendamine, ostuettepaneku tegemine, müügijärgne teenindamine)

 

"Kui Sa tahad teha midagi, mida kunagi varem veel ei ole tehtud, siis:
a) kindlasti leiad inimesi, kes ütlevad, et see on võimatu, ja b) kindlasti leidub inimesi, kes veeretavad Su teele võimalikult palju kive, et seda võimatust tõestada!"
~Marcus Orlovski~

]]>
katrin.a.edma@gmail.com (Administrator) Tööalased koolitused Thu, 22 Mar 2007 21:20:24 +0000