Sul on esinemishirm? Tahad abi? Vaata siia: Avalik esinemine hirmuhigita! |
"Mina ja Mehed" uudne ja trendikas TV Ringvaate edetabelis ;) |
Mina ja Mehed 2 netimüügis soodsamalt! |
MEIE RAAMATUD
Siin võib olla Sinu reklaam.
Suured restoraniarved ja raha |
Kui Goas ringi sebida, siis tuleks eriti hoolega vaadata, kuidas rahaga ringi käia. Kaulemisel paku müüja poolt palutud hinnast veerand ja kauple seni, kuni poole peal. Üle selle tavaliselt asi ei maksa ja saad sama asja teisest poest odavamalt. Taksohinnad on neil omavahel küllalt kindlalt paigas, kuid siiski leiab neid, kes hinnas alla annavad. Osa hindu on väga ebaloogilised, näiteks 20 km eest maksad palju enam, kui 35 km eest : Enne kontrolli, siis maksa Käisime eesti naistega restos õhtusöögil ja kui arve toodi, siis naised kohe maksma. Vicky pidurdas ja ütles, et tema arust on arve liiga suur. Kontrollis. Üle 1000 Rs oli vahe. Saatis arve tagasi ja nii 3 korda. Viimane kord selgus, et teenindusmaks oli arvestatud ikka 3500 Rs pealt, mis oli esmane vale summa. Tasub olla ettevaatlik ka kaardiga tasudes. Enamasti kaarditerminalid ei tööta ja pea igal pool on kuni 4% vaja siis hinnale juurde maksta. Restoranis naised tippi ei jätnud. No kui juba mitu korda pügatakse, siis ei tule see tip südamest. Üldjuhul tasutakse tipi 10% summast. Tasub meeles pidada, et turistid ise on kohalikud ära rikkunud nad üle makstes...
Ära näita raha Hoia alati oma suuremad rahatähed eraldi ja pane lihtsamini kättesaadavamasse kohta väiksemad rahatähed. Ei ole vaja otsida tänaval, tuhandete mustade silmapaaride ees, viiesajaliste pakist üht rahatähte, et 30 ruupiat ananassi eest tasuda. Raha ei jää märkamata ja neid, kes seda enesele sooviks, leidub siin küllaga :) Kui kaupled, siis kauple ikka ilusasti Kauplemise mänguilu ei ole eestlasele tavapärane. Kui kauplete, siis mõned kauplemise kuldreeglid: 1. kauplema hakka alles siis, kui teenust või toodet tõesti osta soovid; 2. tee endale mõtte selgeks, mis on maksimaalne võimalik hind, mida oled nõus tasuma; 3. ole viisakas, ära ole emotsionaalne minnes õhinasse tootest või teenusest, ära mine vihaseks; 4. ära näita välja, et Sa toodet väga soovid; 5. ära ähvarda, ära alanda; 6. kasuta sõnu: jah, loomulikult, jah, ma saan aru jne, kuid jää kindlaks oma pakutud tingimustele; 7. paku veerand hinnast, siis lase temal pakkuda tema hea hind, siis paku oma ja lase tal pakkuda tema... ole vajadusel nõus millestki loobuma, näiteks pakkepaberist ja kilekotist ;) 8. ole nõus loobuma! Juhul, kui ikka hinda alla ei lasta, siis täna viisakalt ja astu minema. Hiljem võid nii muu seas samast müüjast, talle tähelepanu pööramata, mööda kõndida... ehk jookseb järgi ja saad, mis tahad 8. lõpeta kontakt alati positiivse noodiga! Edu!
|
|||
Viimati uuendatud 17. november 2011 |