prev
next

Sul on esinemishirm? Tahad abi? Vaata siia: Avalik esinemine hirmuhigita!

Mina ja Mehed 2 netimüügis soodsamalt!

"Mina ja Mehed" uudne ja trendikas TV Ringvaate edetabelis ;)

MEIE RAAMATUD

Raamat ostetud?

Koolitaja-Katrin_Aedma-Kadriorus

Mina ja mehed FB-s

KONTAKT

Katrin Aedma

+47 4178 6999

+372 5132 444

katrin.aedma (ät) gmail.com

Siin võib olla Sinu reklaam.

Küsi pakkumist!

TELLI KOOLITUS!

Soovid koolitust?

Aga palun. Telli hinnapakkumine siit

Koolitaja-Katrin_Aedma-2007



Haridustöötajate koolitus - õpikeskkonna loomine

Trüki Saada link

Bookmark and Share
Enesearenduse abil toetava õpikeskkonna loomine haridusasutuses."

Antud programmi alusel on läbi viidud edukalt koolituste sari 2007 aasta lõpus Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskoolis.

-       Koolitusele eelneb kohtumine ootuste täpsustamiseks. 

-       Koolitus koosneb neljast moodulist, millest 3 on 1,5.-päevased ja neljas 1.- päevane.

Põhiteemad ja tulemus:

Moodul ja põhiteema

 

Tulemus. Koolituselt saavad osalejad teadmised järgmiste oskuste osas:

1. MOODUL - Inimeste erinevus, õpetaja mõjujõud ja imago, keskkonna loomine

(käitumiseetika, organisatsioonikultuur)


  • Õpetaja ja kooli imago mõju igapäevategevustes ja pikemas perspektiivis
  • Temperamenditüüpidest lähtuv erinevus
  • Erinevad mõttemudelid

 

2. MOODUL - Emotsioonid, enese juhtimine, (kriitika) tagasiside andmine ja vastu võtmine (läbipõlemise vältimine, hoiakute mõju analüüs)

 


  • Taju ja tunnetus (Johari aken)
  • Emotsioonide olemus, valikud ja väliskeskkonna mõju (negatiivsete emotsioonide jäämägi)
  • Tagasiside andmine, vastu võtmine ja enesearenduseks kasutamine, koostöö kolleegide ja õpilastega
  • Aus enesekehtestamine
  • Hoiakud ja nende olulisus

 

3. MOODUL - Efektiivsed suhtlemispõhimõtted erinevate inimestega (sh kasvatusraskustega õpilastega) praktiline treening

 


  • Eesmärgi püstitamine suhtlemisel ja esmärgipärane suhtlemine
  • Suhtlemine  (sh teadmiste edastamise võtted) erinevate inimestelega (temperamenditüübid, mõttemudelid jms)
  • Suhtlemissituatsioonide läbimängimine, videotagasiside
  • Suhtlemise eripära õpilastega sh raskesti kasvatatavatega

(Kaasatud lektor ja psühholoog Ülle Kalvik, kelle praktiline kogemus ja teadmised on abiks just kasvatusraskustega lastega käitumise õppimiseks ja arendamiseks)

Teadmiste kinnitamine:

 

4. MOODUL - Järelkoolitus. Õpitu ja kogetu kinnistamine 1 päev

 

 

  • Õpitu, kogetu jagamine teistega
  • Küsimustele vastamine
  • Isikliku arenguplaani koostamine

Koolituse peamine eesmärk on motiveerida ja julgustada haridustöötajaid mõistma oma osa kooli õpi- ja töökeskkonna loomisel ja innustada neid tegelema enesearenduse ja koostööga.

Osalejad saavad kirjaliku materjali koolitusel läbitud teemade kohta, mis on kohapeal osaliselt täiendatav ja hilisema kasutusvõimalusega meeldetuletusena koolitusest.

Koolitusmetoodikaks on treeningu põhimõte, mis võimaldab kõigil osalejatel kaasa mõelda, oma arvamust välja öelda, näha ja analüüsida ennast ja tajuda oma osa tervikliku tulemuse saavutamisel.

Koolituse käigus kombineeritakse paindlikult erinevaid metoodikaid, et tagada pidev osalejate huvi ja erksus ning erinevate mõttemudelite ja temperamenditüüpidega inimeste kaasamine tegevusse. Koolitus toimub sõbralikus ja rahulikus keskkonnas, mis tagab parima võimaliku infoomistamise osalejate poolt. Samas on koolituspäev struktureeritud ja juhitud. Rühmatööd vahelduvad aruteludega, toimub kogemuste jagamine ja rollimängudena reaalsete juhtumite arutelu, kuidas parimal moel ühenduste tegevust korraldada. Meeskonnatöö ja suhtlemispõhi­mõtted on läbivad teemad nii teoreetiliselt kui praktiliselt kõigis koolitusmoodulites. Kasutame mitmeid kaudse õppe meetodeid, mille mõju ei ole otseselt aimatav, kuid mõistmine ja reaalne tulem on parem, kui traditsioonilisel õppel.

Osalejaid: haridusasutuse töötajad, kuni 40 inimest.  

Koolitajad:

Koolituse viivad läbi oma ala tuntud spetsialistid - mitmekülgse kogemusega praktikud:

- Katrin Aedma

- Ülle Kalvik

Asukoht:

Korraldab tellija. Sobivad tellija ruumid. Vajalik eelnev koolitaja tutvumine ruumiga, pääs ruumi 2h enne koolituse algust.

Moodulite toimumise aeg ja ajakava:

Vastavalt kokkuleppele

1. moodul/ 11AK

2. moodul/11AK

3. moodul/11AK

4. moodul/5AK

Kokku 38AK= 51h

Konkreetset pakkumist küsi E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud teel

Viimati uuendatud 30. juuni 2011