Teeninduskvaliteedi nõustamisteenuse kohta küsi lisainfot
E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
.
Ei ole sugugi keeruline tõsta teeninduse taset! Olles ise teeninduses erinevatel tasanditel ja erinevates valdkondades töötanud aastast 1989 ning omades lisaks praktikale ka sünnipäraseid eeldusi, psühholoogilisi teadmisi ja ärilist mõtteviisi, julgen väita, et ei ole ühtegi ettevõtet, kus minimaalsete võtetega ei ole võimalik tõsta teeninduse taset. Kõikjal on see võimalik!
Jah, see on võimalik ja siin oleks Sulle 7 tulusat tegu teenindustaseme tõstmiseks eeldusel, et Sa tead, miks ja kuhu tahad jõuda. Kui selget sihti ei ole, siis on liikumine võimalik, kuid tihti vaevaline ja kulukas.
1. Tea, et kõik inimesed on inimesed, kuigi erinevad. Arvesta sellega, õpi inimeste eripärasid tundma ja kasuta oma teadmisi igapäevases töös. Leia oma tugevused, võimenda neid, leia oma nõrkused ja kasuta neid eesmärgi nimel ära. Ole loov, erinev ja üllata!
2. Usu, et kliendid soovivad Sind sinu töös aidata! Küsi neilt julgelt tagasiside ja kuigi see on vahel karm ning võib Sinu arvamusest väga suurel määral erineda, kuula nad lõpuni – just nii, korraks silmaklapid kõrvale heites, saame me parimad ideed ja leiame toredaimad sõbrad. Kaasa kliente enda ja oma ettevõtte arendamisesse. Ole tänulik! Tea, et ei ole olemas kriitikat, on tagasiside = kingitus! Sinust Sõltub, kas ja millist tagasiside saad
3. Usu, et Sa oled oluline inimene ja Sinust sõltub see, mida Sinust ja Sinu ettevõttest, Sinu ettevõtte teenustest ja toodetest räägitakse. Käitu alati nii, et saad enda üle uhke olla, mitte häbeneda. Loo enda sees ja enda ümber oma isiklik kaunis kuningriik
4. Käi läbi kliendi teekond - ole ise klient, astu tema kingadesse ja vaata, kas oled teenindusega rahul. Kuidas mõjub Sulle teenindussaali sisenemine või telefonis helistamisel lastav muusika? Kuidas mõjub, kui telefonis vastab Sulle teenindaja: "Õpilane Pille!" Kuidas meeldib Sulle teenindussaali välimus, kui mugav ja puhas on ruum, kas info on nähtaval? Millise mulje jätab teenindaja kehakeel, tema hääl ja sõnakasutus? Käi, taju, mõtle, analüüsi. Aruta teistega ja vii vajadusel sisse muudatused
5. Täna sõpru ja kliente, kes annavad Sulle tagasiside. Ole julge! Mis siis, et enamasti annavad nad Sulle tagasiside sellest, mis neile ei meeldi. Kuula, küsi, toeta, et saaksid veel ja veel rohkem infot. Küsi ettepanekuid, et saaksid teada, mida ja miks nad tahaksid muuta. Küsi kuidas saaks paremini. Et jutt mõnusalt mõlemale poolele lõpetada, siis küsi julgelt, mis tuttavale meeldis ja miks. Kui asud midagi tegema, siis kõigepealt saa selgeks, mis Sul juba olemas on ja kasuta seda – oma enda lähedased on parimad tagasiside andjad, mitte kuulus psühholoog või selgeltnägija. Alusta näiteks sellest, et loe läbi oma raamaturiiulilt mõni lugemata raamat, selle asemel, et soetada uusi. Vajadusel telli spetsialisti teenus, kuid usalda teda täielikult ja järgi tema soovitusi… vastasel juhul on spetsialisti kasutamine kulutus mitte investeering!
6. Õpi kuulama, jälgima, tajuma, õppima ja muutu! Kohe, kui ütled: ´Ma teadsin seda enne ka!, siis küsi endalt: ´Kui teadsid, miks Sa siis ei teinud? Nii kui hakkad leidma vabandusi, tuleta endale meelde, et meil ei ole aega vabandamiseks, kasulikum on see aeg, mille kulutad vabandamisele, investeerida lahenduste leidmisele. Vaata, kuidas asjad toimivad ja miks. Jälgi endast edukamaid sellel alal, kus tahaksid ise edu saavutada, jälgi nende tegevust, nende kehakeelt, nende sõnakasutust. Vaata, kas tajud mustreid, mis on edukate juures sarnased. Vaata, tee omad järeldused ja tee järgi.
7. Armasta ennast, oma tööd, sise- ja väliskliente. Tee enda elu mõnusaks nii, et teed ka teiste elu mõnusaks.
Vaata siit videost, kui väikeste liigutustega on võimalik olla eriline, võita inimeste hool, armastus ja poolehoid: VIDEO
Teeninduskvaliteedi nõustamisteenuse kohta küsi lisainfot
E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
.
|