prev
next

"Mina ja Mehed" uudne ja trendikas TV Ringvaate edetabelis ;)

Sul on esinemishirm? Tahad abi? Vaata siia: Avalik esinemine hirmuhigita!

Mina ja Mehed 2 netimüügis soodsamalt!

MEIE RAAMATUD

Raamat ostetud?

Koolitaja-Katrin_Aedma-Kadriorus

Mina ja mehed FB-s

KONTAKT

Katrin Aedma

+47 4178 6999

+372 5132 444

katrin.aedma (ät) gmail.com

Siin võib olla Sinu reklaam.

Küsi pakkumist!

TELLI KOOLITUS!

Soovid koolitust?

Aga palun. Telli hinnapakkumine siit

Koolitaja-Katrin_Aedma-2007



Tulemuslik konfliktide lahendamine

Trüki Saada link

Bookmark and Share

1-päevane (8 tundi) praktiline koolitus.

Konfliktide lahendamise koolitus on vajalik kõigile, kes soovivad arendada oma suhtlemisoskusi ja konfliktidega toimetuleku oskusi. Konfliktide ja vastuolude lahendamise oskuste meisterlikum valdamine aitab tööalaselt tulemuslikum olla ja koostööst suuremat rahuldust tunda.

Konfliktide lahendusoskuste koolitus koosneb sissejuhatusest, kolmest moodulist ja kokkuvõttest.

Moodulid: I - Võit-võit mõtteviisi alustalad; II - keele valitsemine probleemolukordades; III - enesejuhtimine konfliktilahenduse protsessis.

 

Koolitaja: Ave Eero (NLP Trainer, suhtlemistreener)

 

Toimumise koht ja aeg: kokkuleppel või vastavalt KoolitusKalendrile

Koolituspäev algab 10.00 ja lõpeb 17.00

 

Koolituse eesmärk ja tulemus - koolitusel osalejad on:

  • teadvustanud tulemusliku konfliktide lahendamise aluseks oleva võit-võit mõtteviisi põhimõtted
  • analüüsinud oma konfliktilahendusstiili mõju suhetele
  • õppinud arvestama teiste inimeste emotsionaalseid vajadusi
  • harjutanud konfliktilahendusprotsessi ohjamist

Koolitusel saadud teadmised, toetavad Eesti ettevõtjate konkurentsivõime ja kasvupotentsiaali suurenemist ja ettevõtja ärieesmärkide saavutamist:  - ettevõtjate, ettevõtete juhtide ja töötajate juhtimis- ja tööalaste teadmiste ning oskuste arendamise kaudu; - kvalifitseeritud töötajate poolt loodava lisandväärtuse abil.

Koolitus on üles ehitatud praktilises töö vormis, kus on tagatud kõigi osalejate aktiivne osalemine ja intensiivne konfliktide lahendamise oskuste arendamine. 

 

Päeva tegevuste selgitus ja ajakava

SISSEJUHATUS

  • Millistes situatsioonides vajame konfliktilahendusoskusi?
  • Erinevad konfliktilahendusstiilid
  • Praktiline ülesanne „Tutvumisbingo"

I moodul: VÕIT-VÕIT MÕTTEVIISI ALUSTALAD

  • Inimlikud vajadused ja nende arvestamine suhtlemisel
  • Mis tagab eduka konfliktide lahendamise?
  • Millised suhtlemisoskused iseloomustavad tulemuslikku konfliktide lahendamist ja kuidas neid arendada?

Harjutus väikestes rühmades, interaktiivne loeng ja arutelu

II moodul: KEELE VALITSEMINE PROBLEEMOLUKORDADES

  • Levinumad „sõnastuskarid"
  • Ärritavalt mõjuvad väljendusviisid
  • Positiivse ja negatiivse mõjuga sõnad
  • Koostööle kutsuv keelekasutus

Keelemudelite näited, rühmatöö ja analüüs

III moodul: ENESEJUHTIMINE KONFLIKTILAHENDUSE PROTSESSIS

  • Konfliktide lahendamise 6-astmeline mudel
  • Emotsionaalsest ülekuumenemisest hoidumine
  • Isikliku osavõtu määr
  • Eneseväärikuse ja teisest lugupidamise säilitamine
  • Konfliktilahendusprotsessi ohjamise kuldreeglid

Juhtumite analüüs, rollimäng, rühmatöö ja arutelu

KOOLITUSE KOKKUVÕTE JA ISIKLIKE ARENGUÜLESANNETE VÕTMINE

 

Investeeringu suurus

Kokkuleppel tellijaga.

Maksumus sisaldab koolituse läbiviimist, koolitusmaterjale, tunnistust ja e-tuge peale koolituse lõppu.

Koolitust saab tellida gruppidele. Seda, kas koolitus on avalikus kalendris, seda saab vaadata siit: KoolitusKalender

Koolituspõhimõtted on kirjas siin: KA Konsultatsioonid koolituspõhimõtted  

Lisainfo ja tellimine:

E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

 

"Konflikt on olemas vaid siis, kui me teda oma energiaga toidame. Kui õpime konfliktiga suhtlema, sarnaselt teise inimesega ja ta kenasti oma enegiaväljast ja oma tegemistest minema saadame, enne aga olles temalt õppinud, siis kogeme, mis on konfliktivaba elu. Ja see tunne on seda väärt, et õppida!

Keegi ei saa põlema panna midagi, mis ei sütti"

~Katrin Aedma~


Smile E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

Smile Koolitusteemad

Smile Raamatud

Smile Harivad artiklid

Smile Testid

Viimati uuendatud 07. aprill 2015