Sul on esinemishirm? Tahad abi? Vaata siia: Avalik esinemine hirmuhigita! |
"Mina ja Mehed" uudne ja trendikas TV Ringvaate edetabelis ;) |
Mina ja Mehed 2 netimüügis soodsamalt! |
MEIE RAAMATUD
Siin võib olla Sinu reklaam.
Oskuslik reageerimine kliendi kriitikale |
On võrratu, kui klient ütleb meile, mida ta tegelikult meie teenindusest, meie tootest ja meist arvab. Erinevate allikate väitel räägitakse negatiivsest kogemusest edasi vähemalt 10-le inimesele, positiivsest aga 1-le. Tore, kui klient oskab anda tagasiside sellisel moel, et selle abil on võimalik teha muudatusi. Võib aga juhtuda, et klient ütleb meile seda, mida me kuulda tahame, ei ütle üldse midagi ja räägib teistele või siis annab meile tagasiside rünnates. Koolitusel õpime kliendi kriitikat vastu võtma, seda lausa küsima ja seda oskuslikult enese ja ettevõtte arenguks kasutama. "Õnnelik on see, kes enda laitmist kuuldes, võib seda enese parandamiseks kasutada! " ~Shakespeare~
Lisainfo ja tellimine: E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
|
|||
Viimati uuendatud 07. aprill 2015 |