Mina ja Mehed 2 netimüügis soodsamalt!

Sul on esinemishirm? Tahad abi? Vaata siia: Avalik esinemine hirmuhigita!

"Mina ja Mehed" uudne ja trendikas TV Ringvaate edetabelis ;)

MEIE RAAMATUD

+47 4178 6999

+372 5132 444

katrin.aedma (ät) gmail.com

Siin võib olla Sinu reklaam.

Küsi pakkumist!

TELLI KOOLITUS!

Soovid koolitust?

Aga palun. Telli hinnapakkumine siit

Koolitaja-Katrin_Aedma-2007

India, Goa

16.11.2011 Kõrvaurgitsejad ja must henna

Bookmark and Share

Korva-puhastuskorva_puhastamineNo ei saanud ma naeru tagasi hoida, kui tõsimeelne hindu naine mulle rääkis sellest, et tema oli oma mehega käinud täna Anjuna turul ja lasknud oma kõrvad ka ära puhastada.

No jah... raamatu "14 päeva Goas" räägin täpsemalt, kuidas siin seda kõrvapuhastuse teenust siin randades pakutakse. Jumala pärast, ärge laske kellelgi endaga midagi teha.

Hindutüdruk rääkis suurte silmadega, kuidas see kõrvapuhastaja temal ja tema mehel

Loe edasi... [16.11.2011 Kõrvaurgitsejad ja must henna]

13.11.2011 Rannapäev Goas

Bookmark and Share

Vahel on rannas vaikne ja eriti midagi ei toimu, vahel aga ei taha lahkuda, lebotad päikesevarju all, räägid sõpradega juttu ja jälgid, mis toimub.

Rannatee peal avastasin mangopuu otsas mesilase pesa. Tegin pilti.

Goa_mesilased1

Goa_mesilased2

Viimati uuendatud 22. september 2013
Loe edasi... [13.11.2011 Rannapäev Goas]

India söök ja kosumine

Bookmark and Share

india-paratha1 Kui tavapärane india hommikusöök odavas hotellis on röstsai ja moos, mahl ja kohvi ja kallimates kohtades on seal lisaks veel idlid, müslit, omletti jms, siis kodus tehakse just eelkõige põhja-Indias hommikusöögiks õlis küpsetatud leivakesi burisid ja bhaturasid. Tegelikult ei ole need leivad, kuid paremat nime ei oska leida.

India toidus on palju peidetud kaloreid, sest karrid ja greivid tehakse õliga.

Täna hommikusöögiks olid meil bhurid Channaga. Väga maitsvad. Kuidas Sa siin figuuri hoiad. No mitte kuidagi.

Viimati uuendatud 17. november 2011
Loe edasi... [India söök ja kosumine]

11.11.2011 Õhtune Goa

Bookmark and Share

Goa-kruiisilaev Eestlased lähevad tagasi Eestimaale. Eile õhtul selgus, et lisaks kolmele tuttavale, kes olid imekenas, kuid kohalikus mõistes pärapõrgus asuvas hotellis, elasid meie juurest vaid 10. min jalutustee kaugusel veel 10 eestlast :)

Õhtul viis Vicky mind mopeediga tüdrukute õhtule. Osa teest pealinna sõitsime laevaga. Ma ei olnudki kunagi 20.30 ajal pimedas sinna kanti juhtunud. Ootasime praami ja imetlesime tulesid, mis vees mänglesid. Hästi vahva oli vaadata, kuidas kruiisilaevad tulede säras ja muusika saatel mööda liuglesid.

Viimati uuendatud 22. september 2013
Loe edasi... [11.11.2011 Õhtune Goa]

12.11.2011 Rongijaam Thivim

Bookmark and Share

Täna käisime Thivimi rongijaamas. Kuigi mul on tuhandeid pilte Indiast, ikka klõpsin neid juurde. Siin siis meie reisil nähu. Alustasime taksoga Candolimist.

Tegime peatuse Mapsa teel oleva ja meie hinnangul ühe parima köögiga pure veg ehk taimetoidu restoranis nimega Navtara.

Goa restoran Navtara

Loe edasi... [12.11.2011 Rongijaam Thivim]

12.11.2011 Lihtsalt tavaline päev Goas

Bookmark and Share

kukkMinu päevad Goas näevad üldjuhul välja sellised, et hommikul ajan silmad lahti siis, kui kukk on juba 10 korda kirenud, koerad haukunud, naabrid oma autode ja motikatega ära vurisenud ja naised õued puhtaks pühkinud. Huvitav fenomen on siinjuures see, et nad igal hommikul muudkui pühivad ja põletavad kaprahti, kuid midagi korras ei ole...

Nii, kui olen silmad avanud, siis teen 70 kükki kätega voodi servast kinni hoides (fotot ei lisa, ei kirjelda ka... päris seksi, kuid väga efektiivne, olen kükitanud juba

Viimati uuendatud 30. jaanuar 2014
Loe edasi... [12.11.2011 Lihtsalt tavaline päev Goas]

Sõnumid ei tule läbi!

Bookmark and Share

Sain eestlastelt eesti tel nr pealt sms. Saatsin vastuse ja sain teate, et selle sms saatmise eest on minu kontolt maha arvatud 5 Rs, kuid nagu arvata võiski, ei jõudnud minu sms kuhugi... Kui aga saatsin Soome numbrile sõnumi, siis oli see minutiga kohal.

Eks me siis selle teadmisega siin suhtlemegi, et kui mina soovin, et minu sms kohale jõuaks, saadan selle tuttavate soome numbrile ja nemad teavad, et minuni jõuavad ka eesti nr-lt saadetud sms-id.

Täna tegin makarone. Pakk makarone maksis umbes 2 eurot.

Mul on miski allergia, põhjust veel ei tea, kuid proovin siin igasugu asju ära jätta, et aru saada, mis allergia põhjustas. Basseinivesi nähtavasti mitte ja deodorant ka mitte. Claretini olen alati kaasa ostnud, kuid ka see seekord ei aita, ikka olen punatäpsuline :)

Samas katkised suunurgad, mis ei paranenud Eestis kolme kuu jooksul ravides, paranesid siin kahe päevaga ilma ravita!

Netiühendus on nii aeglane, et TV3 seriaali Piirideta armastus vaadata on väga nadi, muudkui laeb ja laeb...

Suured restoraniarved ja raha

Bookmark and Share

india ruupia Kui Goas ringi sebida, siis tuleks eriti hoolega vaadata, kuidas rahaga ringi käia.

Kaulemisel paku müüja poolt palutud hinnast veerand ja kauple seni, kuni poole peal. Üle selle tavaliselt asi ei maksa ja saad sama asja teisest poest odavamalt.

Taksohinnad on neil omavahel küllalt kindlalt paigas, kuid siiski leiab neid, kes hinnas alla annavad. Osa hindu on väga ebaloogilised, näiteks 20 km eest maksad palju enam, kui 35 km eest :

Viimati uuendatud 17. november 2011
Loe edasi... [Suured restoraniarved ja raha]

You look like Russian

Bookmark and Share

Anjuna-Beach-GoaJalutan rannal. Täsem olles ei jaluta vaid kiman, et natukenegi trennilähedast liikumist arendada. Palja jalu, poolpikkade õhukeste pükste ja päevitusrinnakaga, turban juuste kaitseks pähe seotud... lootuses, et vahitakse ja segatakse vähem kui stringidega tagumik ringi sibab...

Üsna rahulik. Tunni jooksul vaid 7 katset tutvust sobitada. Rannakaubitsejatel on praegu vaiksed ajad, sest turiste palju ei ole.

Üks neiu tuleb rätikutega minu poole ja juba kaugelt hakkab vene keeles mulle kaupa pakkuma. Seisatan ja küsin, et miks ta minuga vene keeles räägib, ma ei ole venelane. Vastuseks tuleb nagu ikka: "You look like Russian" no aitüma... järgmisel korral ütlen, et tema näeb välja nagu pakistanlane, siis peaks olema viik 1:1...

Täna turul vaatasin, kui palju müüjad on juba eelmise hooajaga võrreldes vene keelt rääkima hakanud. Ei kommentaari...

Viimati uuendatud 10. november 2011

Ebausust Indias

Bookmark and Share

kass-mesilaneEestlased on küllalt ebausklikud, kuid indialased on minu arust veelgi enam. Näiteks on kass kui jumala kehastus - kui must kass läheb üle tee, siis pöördutakse koju tagasi või otsitakse teine tee, kui kassist üle sõidetakse, siis on vaja kohe pujad (püha rituaalid) teha ja head õnne see ei too.

Täna avastas Vicky, et luud on meil kodus karvad püstipidi ja ütles, et niimoodi luuda panna ei tohi, sest see tekitavat väljaminekuid.